Prietenul meu de la ora 11:00


vagonul_cu_sucuri_naturale

Plin de arome, pulpa delicioasa si furnizor serios de energie la pachet, prietenul meu bun, de la ora 11:00, aduce cu el nu doar o stare bine, ci si o minunata senzatie de placere. 🙂 Asa imbina el utilul cu placutul. De la o zi la alta isi schimba culorile, doar asa, sa-mi mai puna inca un zambet pe buze.

Cine e prietenul meu dinaintea mesei de pranz? Sucul proaspat, din fructe sau legume! De ce ora 11:00? Pentru ca atunci imi place mie cel mai mult sa-l beau.

Suntem prieteni cam de cand ma stiu. Mai precis de cand tata imi storcea dimineata cateva portocale proaspete, turna sucul obtinut intr-un pahar drag mie pe vremea aia (ceva cu Tom&Jerry, sigur) si-l aseza langa farfuria cu micul dejun. Acum am mai crescut putin, iar ingredientele sunt tot mai diverse, asa ca sucurile care ajung in paharul meu (nu mai e unul cu Tom&Jerry; ci unul de la Ikea) au alte culori, in functie de ce mi-e pofta in ziua respectiva. Pe timp de iarna, mandarinele si portocalele sunt preferatele mele, iar vara dau iama in capsuni (de care nu ma satur niciodata si pe care le combin mai mereu si cu alte fructe de padure).

Daca ar fi sa va dau 5 motive pentru care prefer sa beau un suc proaspat la prima gustare a zilei, ar fi:

  1. It’s deliciouuuus and sweet! (ah, asta era clar, deja, nu? :D)
  2. Imi ofera o parte din aportul de apa pe care ar trebui sa-l beau zilnic (which means ca nu ajung sa ma plictisesc de la atat de multa apa plata)
  3. Este, de cele mai multe ori, bogat in antioxidanti si vitamina C (tinerete prelungita + imunitate = match made in heaven!)
  4. Astfel reusesc sa includ mai multe legume in alimentatia mea, deci si mai multi nutrienti (ati baut suc de morcov, nu? e divin!)
  5. Cand ma apuca prima tura de picoteala (adica ma ia somnul), imi da un boost de energie.

+ ma ajuta sa-mi vad de dieta si sa nu dau iama in ciocolata in fiecare zi. 😀

Il pregatesc dimineata, inainte sa plec la job si-l iau cu mine la pachet. Cand nu am timp de niciun fel (din motive de intins par cu placa, ingrosat prea mult linia tusului pe pleoapa, aplicat ruj complicat & so on), chem Vagonul cu Sucuri la mine, la birou. Bine, nu chiar tot Vagonul ci cateva dintre bunatatile pregatite de ei in fiecare zi.

Ruxandra, colega de blogosfera si un om tare fain, a deschis anul trecut, alaturi de Costin, o mica afacere care ne-a adus bucurie tuturor celor pasionati de bunul gust si atenti la sanatatea noastra. Vagonul cu Sucuri e de gasit in Auchan Drumul Taberei sau chiar in fata usii voastre, pentru ca livreaza atat la domiciliu, cat si la birou.  Sunt sucuri 100% naturale, nepasteurizate, presate la rece cu ajutorul storcatorului Balance Life, ceea ce inseamna ca trebuie sa le consumati cat mai repede de indata ce le-ati primit sau sa le tineti la rece. Totusi, credeti-ma, n-o sa reziste prea mult nebaute langa voi. 🙂

Preferatele mele sunt Raza de Soare si Sfecliciosu’, but you can choose whatever you love, de aici: http://www.vagonulcusucuri.ro/magazin.

Desigur, sucul proaspat poate fi prietenul vostru de la orice ora! 🙂

Love,

S.

2 thoughts on “Prietenul meu de la ora 11:00

Leave a Reply

