Frigarui Caprese


buniol

Claudia, de la Buniol, mi-a facut de curand unul dintre cele mai frumoase cadouri primite in ultima vreme: o cutie plina cu cele mai bune rosii crescute in gradina proprie. Rosii organice, crescute cu ceai, dar mai ales cu dragoste. Atentia pentru detalii, scrisul de mana de pe biletul din cutie, sfoara prinsa intr-o fundita, dar mai ales rosiile parfumate “tradeaza” pasiunea enorma pe care cei de la Buniol o au pentru ceea ce fac.

In cutia de la Buniol am vazut cele mai multe soiuri diferite de rosii intr-un singur loc. Va puteti inchipui bucuria mea cand le-am primit. 🙂

Le-am folosit atat pentru reteta de astazi, frigarui Caprese, dar si pentru o tarta cu rosii, Gouda si gorgonzola (facuta si pozata doar seara, din pacate 😦 ) si intr-o Panzanella, reteta care urmeaza in curand pe blog. De restul rosiilor m-am bucurat simplu. Le-am stropit cu ulei de masline, sare si am pus ceva telemea de vaca alaturi, pe farfurie. Pure joy!

Frigaruile Caprese se pregatesc in mai putin de 15 minute si sunt numai bune pentru a le servi la micul dejun ori brunch sau musafirilor, in cadrul unei petreceri.

Ingrediente:

rosii cherry de diferite soiuri (eu le am folosit pe cele de la Buniol)
mozzarella, in forma de bile mici
frunze de busuioc proaspat
50 ml de ulei de masline
1 lingura de zeama de lamaie
3-4 frunze de busuioc, taiate marunt
sare
piper

+

betisoare din lemn, bambus sau plastic

Mod de preparare frigarui Caprese:

Intr-un bol, amesteca cu un tel uleiul de masline cu zeama de lamaie, frunzele tocate de busuioc, sarea si piperul. Adauga bilele de mozzarella si acopera-le bine cu dressingul obtinut.

Infige rosiile pe bat, alternand cu bile de mozzarella trecute prin dressing si frunze de busuioc.

Atat de simplu si atat de bun. 🙂

Enjoy!

Love,

S.

Leave a Reply

