Clujul si Untold Festival in 17 imagini (mostly food)


untold_festival_gentleman

Foto: Andra Nicula

Sa va povestesc cat de duda sunt. Am plecat mega incantata la Cluj, cu gandul sa fac un material frumos despre partea culinara a festivalului Untold, mai precis despre food court-ul amplasat in Parcul Central. Si ca o duda ce sunt, m-am luat cu festivalul, cu frumusetea strazilor, cu atmosfera, cu cat de minunati au fost Teo si George, si Maria si Dan… si am uitat. 😦 Halal blogger, I know. Mi-am amintit in a patra noapte, cand era deja mult prea tarziu pentru orice fel de poze. Dupa cum spuneam, o duda.

Pentru ca poze cu food court-ul si mancarurile de acolo nu avem din motive obiective, o sa va spun pe scurt cu ce mi-am potolit foamea in zilele de festival. Toata treaba cu food court-ul a fost foarte, foarte bine organizata in sensul ca nu dura sub nicio forma mai mult de 10 – 15 minute sa platesti si sa si obtii mancarea dorita. Buticurile cu mancare s-au intins de-a lungul unei strazi mari, amplasate chiar langa Arena, zona principala de atractie.

Ce a fost de mancare? De toate! I mean it. De la piadine si hot dog la sushi, mancare chinezeasca, salate si cheesecake-uri. De toate pentru toti. Eu mi-am potolit foamea si poftele cu niste porumb fiert, ceva taitei asiatici, un sandwich vienez, adica un soi de hot dog cu carnat (foarte misto, nice job Bistro Viena!) si un burger cu cartofi (singurul ceva cam… meh, dar imi asum alegerea proasta).

Si pentru ca sunt o varza murata care nu a facut poze la ce trebuia, va las cu cateva poze de pe drum si din cele 4 zile de festival petrecute in Cluj (mostly food, of course).

Absolut ne-am dus, Absolut ne-am intors! :D

Absolut ne-am dus, Absolut ne-am intors! 😀

cocktail_absolut

Drumul Absolut e presarat cu… cocktailuri misto! 😀

Oprire foodie la Castelul de Lut Valea Zanelor :)

Oprire foodie la Castelul de Lut Valea Zanelor 🙂

burger_castelul_de_lut

Burgerul suprem… cu mustar cu miere si scortisoara! Divin.

Oamenii faini de la Castelul de Lut Valea Zanelor din Valea Porumbacului ne-au oferit un super cadou: dulceata de laaapte. <3

Oamenii faini de la Castelul de Lut Valea Zanelor din Valea Porumbacului ne-au oferit un super cadou: dulceata de laaapte. ❤

Aaaand... here we are!

Aaaand… here we are!

Piept de rata si morcov copt la Baracca. The love!

Piept de rata si morcov copt la Baracca. The love!

Purcelus de lapte cu piure de ceapa rosie. Baracca, Cluj. N-o sa uit niciodata gustul  preparatului astuia...

Purcelus de lapte cu piure de ceapa rosie. Baracca, Cluj. N-o sa uit niciodata combinatia asta de gusturi…

desert_baracca

Crema de sofran, momo, ciocolata alba, fistic… Sa va mai spun? #baracca

catedrala_cluj

Super fericita. 😀

The one and only Cabinet de Vin et Cocotte.

The one and only Cabinet de Vin et Cocotte.

Supreme pork belly! #cabinetdevinetcocotte

Supreme pork belly! #cabinetdevinetcocotte

Viata nu-i nimic fara prieteni buni! Multuuumim, dragilor pentru gazduire. Foto: Teo Rogobete

Viata nu-i nimic fara prieteni buni! Multuuumim, dragilor pentru gazduire. Foto: Teo Rogobete

gradina_botanica_cluj

Gradina Botanica din Cluj. 🙂

Cel mai bun vin. Baut la Baracca. Pentru ca... Maria si Dan! Multumiri, dragilor! :D

Cel mai bun vin incercat pana acum. Baut la Baracca. Pentru ca… Maria si Dan! Multumiri, dragilor! 😀

david_guetta_untold

Scena principala – Untold Festival. Concert David Guetta. De neuitat, pe cuvant.

In timpul celor 4 zile de festival, mi-am delectat simturile cu concertele catorva artisti pe care i-am urmarit de-a lungul timpului: Gentleman, DJ Premier, Jeru the Damaja si Tinie Tempah, dar si cu toate celelalte. Mi-au placut tare mult si Avicii, Guetta, Dimitri Vegas si Like Mike (as in… eu credeam ca nu-mi place muzica electronica, dar ce fac oamenii astia in timpul concertelor m-a dat total peste cap). Super felicitari organizatorilor festivalului pentru treaba minunata pe care au facut-o! Abia astept editia de anul viitor. Va las aici si cu ceva pareri la cald postate pe Facebook la finalul celor patru zile de Untold Festival…

M-am indragostit de Cluj acum vreo 10 ani si nu mi-a trecut niciodata. Dupa patru zile de Cluj si Untold Festival, ma intorc acasa mai bogata sufleteste. Cei care nu au fost aici nu vor putea intelege. Pentru mine Untold nu a fost doar despre muzica. A fost despre oameni care si-au vindecat inimile cu energia pozitiva de aici, iar acum sunt putin mai fericiti. A fost despre artisti adevarati si despre munca imensa din spatele aparentelor. A fost despre fiecare voluntar si fiecare casierita sau vanzatoare, despre fiecare barman care si-a dat toata silinta ca lucrurile sa iasa perfect. Si asa a fost. Evenimentul asta a iesit mirific. Datorita tuturor oamenilor care au pus suflet in ceea ce au facut. Untold a fost si despre modestie. Armin a plans pe scena, Gentleman a dansat cu noi, Jeru The Damaja a dat mana cu fiecare si a stat la taclale ca orice om simplu. Lista poate continua. Toti ne-au aratat ca mai presus de toate sunt… oameni! Am facut schimb de fericire. Ei ne-au hranit pe noi si noi pe ei. If you know what I mean. Modestia e una dintre cele mai de pret valori. Asta am invatat si de la clujenii mei dragi pe care ii respect si ii admir pentru ca nu s-au dilit la cap ca oamenii de prin alte orase mari. Sunt mai calzi, mai buni, mai toleranti, mai onesti, mai modesti. Sunt valori care ar trebui sa fie insusite de mai multi dintre noi. Asa ca atunci cand va vine sa-l spurcati pe unul ca “a pus muzica de pe laptop si e praf”, pe altul ca “m-a facut sa astept la coada” si pe altii ca “au organizat prost evenimentul ca n-am gasit baie goala, am stat 10 minute la coada la bere, am stat 15 minute sa pun bani pe card” and so on, sa va ganditi de doua ori inainte sa scoateti ceva pe gura. Ganditi-va la munca imensa din spatele aparentelor. Nu e totul asa usor cum pare. Si apoi ganditi-va la eforturile voastre zilnice. E posibil sa va simtiti mici. Mici de tot. Avem nevoie de mai multa modestie in tara asta. Sa ne vedem de lungul nasului, zic. Multumesc, Untold pentru patru zile de exceptie. Ne vedem la anu’! 🙂

Love,

S.

Leave a Reply

