Dulceata cu rubarba, fara zahar si un giveaway


dulceata_rubarba_fara_zahar

V-am tot innebunit pe Facebook cu rubarba din gradina mea, asa ca a venit si momentul sa pregatim o dulceata din ea. Si pentru ca prietenii de la Green Sugar au fost draguti si mi-au trimis spre testare noul lor produs, m-am pus pe treaba si am pregatit o dulceata de rubarba, fara zahar.

Am folosit Green Sugar Gelifiant si ma declar multumita de rezultat. 🙂 Pe asta poate sa o manance si tataie (care, obviously, din motive de diabet, nu prea are voie zahar), dar si eu, la micul dejun, fara sa-mi bombardez corpul de la prima ora. Planuiesc sa o intind pe niste biscuiti integrali. 😀

Giveaway TIME!

Si pentru ca tot suntem in plin sezon si v-ar prinde bine sa o aveti in camara voastra, prietenii de la Green Sugar ofera o punga de Green Sugar Gelifiant, pentru gem sau dulceata, si unuia dintre cititorii mei. 😀

Ce trebuie sa faceti?

– sa dati Like paginii mele de Facebook

– sa dati Like paginii de Facebook Green Sugar

– sa dati Share acestei postari pe profilul vostru (setati optiunea “public”, pentru ca eu sa pot verifica ulterior)

– sa-mi lasati intr-un comentariu numele vostru, adresa de e-mail si linkul profilului vostru de Facebook

Concursul incepe astazi si se incheie pe 10 iulie 2015 (ora 23:59). Castigatorul va fi anuntat pe 11 iulie si va fi ales prin random.org.

*

UPDATE:

We got one lucky winner. Catalina Bucur, pare ca a fost cu noroc urarea mea! 😉

random

Succes! Si acum, reteta…

*

*20 de minute/ 250g dulceata

Ingrediente:

400g rubarba
200g Green Sugar Gelifiant
150 ml apa

Reteta – dulceata de rubarba:

Spala si curata rubarba, apoi tai-o in bucati mici. Adauga cele 200g de Green Sugar Gelifiant, amesteca si pune fructele intr-o tigaie/craticioara.

Adauga 150ml de apa si lasa totul la foc mic. Din momentul in care incepe sa fiarba, mai lasa rubarba pe foc aproximativ 7-8 minute fara sa amesteci in ea.

Testeaza pe o farfuriuta consistenta dulcetei, iar daca se incheaga, toarn-o deja, fierbinte, in borcanul sterilizat.

dulceata_rubarba

Inchide-l bine si lasa borcanul cu capacul in jos, astfel incat sa se creeze vid in interior, iar dulceata sa reziste mai mult timp.

Nu e nevoie sa adaugi lamaie pentru ca Green Sugar-ul Gelifiant contine deja acid citric.

Serveste-o cu clatite, gaufre, cu biscuiti sau cu putin unt intins pe o bagheta calda. Nu uita sa bagi borcanul cu dulceata la frigider dupa ce il deschizi. 🙂

Love,

S.

22 thoughts on “Dulceata cu rubarba, fara zahar si un giveaway

  1. Catalina Bucur says:

    Aaaaaaa! Yeeey! 😀 Oh, the excitement!
    Multumesc mult, draga mea! I am doing the happy dance, at the office, sub privirile nedumerite ale colegilor, AS. WE. SPEAK.
    😀 Time for some rubarba.

Leave a Reply

