Ghici cine-a gatit la cina


11425451_10153959286837538_7406761620614214183_n

Lucky me, miercurea trecuta am avut bucuria sa asist la debutul lui Cristi Manafu in bucatarie.  De ce lucky? 😀 Pentru ca de fapt si de drept nu am stiut ce ne asteapta, dar am avut parte de o surpriza foarte frumoasa cand am ajuns la locul cu pricina.

Nu numai ca l-a prins bine sortul, dar lui #souschef Cristi :-)) i-au iesit de minune si retetele pe care si le-a propus. Draga de Irina l-a indrumat bine de tot (Cristi ne-a marturisit ca i-a mai cerut cateva tipsuri si pe ultima suta de metri, la telefon), asa ca la cina ne-am delectat cu o salata bogata in verdeturi, cu somon si dressing cu iaurt bio Olympus, dar si cu o inghetata de zmeura si una de ciocolata, ambele super cremoase si racoritoare.

inghetata_olympus_manafu

Cu aceasta ocazie, am descoperit pe indelete si Pukka Tukka, primul local bio din Romania and I fell inlove a little. Sigur le mai fac o vizita in curand.

Felicitari, Cristi, pentru debutul de succes in arta gatitului! De acum, avem asteptari si mai mari. 😀

Leave a Reply

