Stradale. True comfort food la ora pranzului


Stradale (1)

Dragilor, astazi vin cu vesti super faine. S-a deschis Stradale! 😀

Stradale este locul de care m-am indragostit eu saptamana trecuta, iar de astazi pun pariu ca o veti face si voi daca ajungeti pe acolo. “Vinovatul” principal pentru acest nou proiect este chiar Chef Foa, cel care (spre incantarea mea si a multor altora) a adus conceptele de street food si live cooking in complexul Bucharest Business Park, acolo unde, de astazi, gasiti deschise larg usile restaurantului.

Restaurantul va avea, in premiera in Romania, un Robata Grill si un Tandoor Oven, unde se concentreaza zona de live cooking. Chef Foa mizeaza si pe design-ul localului, cosmopolit si confortabil, precum si pe flexibilitatea spatiului, care permite organizarea de evenimente after hours.  Stradale ofera 180 de locuri, iar pe parcursul pranzului poate servi pana la 600 de persoane la mese, pe langa optiunea express de take away.

La Stradale puteti servi atat micul dejun, incepand cu ora 8:30, si o cafea buna, pregatita in parteneriat cu cei de la Guido, cat si pranzul sau cina, restaurantul fiind deschis de luni pana vineri, pana la ora 17:00.  Oricine care doreste sa manance in oras isi va permite sa ia pranzul sau cina la Stradale, ne-a promis Chef Foa.

20913_1083616194987720_3707016794408326398_n

Pot sa va mai spun ca am incercat deja mancarea pregatita de Chef Foa si echipa Flavours Food Design si ca ar trebui sa va faceti cat de curand drum pe acolo pentru ca… te unge pe inima. 🙂 Heart warming soups, salate delicioase si deloc, dar deloc banale (ceea ce-i destul de rar prin Bucuresti), burgeri usor sloppy, curry-uri de toate felurile, dar si mici, cartofi prajiti (mi-au amintit de cei pe care ii pregatea tata cand eram mai mica! nu stiu cum i-au facut, dar cu astia m-au cucerit definitiv) sau diverse carnuri la gratar. Lista continua, dar zic sa mai descoperiti si singuri. 🙂 Servirea se face in sistem de “impinge tava”, in castroane si farfurii smaltuite care mi-au amintit de copilarie, de bunici si mi-au dat per total o stare de bine.

Stradale (3)

Sa fiu sincera, nu plecasem cu asteptari prea mari, asa ca am fost cu adevarat surprinsa.  Se intampla destul de rar ca un local sa ma impresioneze atat de mult din prima, poate tocmai pentru ca sunt genul care adora locurile cat mai cozy, cu mancare foarte simpla, dar preparata cu grija si dragoste, ca acasa. Stradale did that.

Acolo am gasit o echipa misto, cu oameni frumosi, calzi si foarte pasionati. Dar mai important e ca am gasit un loc asemenea lor. Cu honest plates si comfort food. 🙂 Poate ca ma repet, dar toate gusturile mi-au amintit de acasa, in cel mai bun sens cu putinta. Ma intorc curand. Foarte curand.

Stradale (4)

3 thoughts on “Stradale. True comfort food la ora pranzului

  1. Sasha says:

    Gusti, n-as sti sa-ti spun cu exactitate, pentru ca n-am fost niciodata intr-un Vapiano, dar din ce vad pe net, parca aduce un pic. Totusi, la Stradale, toata mancarea e gata gatita, nu poti face propriile combinatii de ingrediente and co. Cel putin nu din ce am aflat/vazut eu pana acum…

Leave a Reply

