Sandvisuri bune si distractie, la pachet


 pepsi-food-fun-web-res-204

Ce pregatim cand vrem ceva super rapid, bun, dar deloc banal si cu arome care sa iasa in evidenta? As avea multe raspunsuri in minte, dar unul dintre ele este, cu siguranta… sandvisuri!

Fie ca e mic dejun, pranz, gustare pe fuga, picnic sau cina, sandvisurile reprezinta salvarea rapida si gustoasa de care avem nevoie din cand in cand. 🙂 Nu ne trebuie mare lucru pentru a le pregati. 3-4 ingrediente de calitate, proaspete, fac diferenta dintre un sandvis bun si unul pe care-l uiti usor.

Seara de miercuri a fost una plina de idei de sandvisuri pe care sa le notezi intr-un carnetel la care sa mai apelezi cand timpul nu tine cu tine. Masa de la Simbio a fost plina cu ingrediente care mai de care mai savuroase, numai bune de combinat. Asa ca asta am facut si eu.

pepsi-food-fun-web-res-7

Am combinat niste hummus cu boia afumata si sumac (ingredientul “secret” adus de acasa, la fel cum au facut si ceilalti invitati) cu niste spanac, un ou fiert, ceapa rosie si niste rondele de masline. Am mai aruncat deasupra niste ulei de masline si inca putina boia. Totul, intr-o chifla crocanta, sa mearga bine. Am “asezonat” cu Pepsi and lots of fun.

pepsi-food-fun-web-res-206

Al meu a pus de-un sandvis cu hummus, bacon, rosii cherry si salata, asa ca i-am spus “Love or Hate” ca zau, nu stiu ce parerea ar avea bietii musulmanii daca ar afla c-am pus porc peste pretiosul lor hummus (bai, dar a fost ataaat de bun!).

Ne-am distrat, ne-am intrecut, am ales sandvisul castigator (congrats, Aleka!) si-am mai stropit cu putin Pepsi. Da, nu beau Pepsi in fiecare zi, asa ca atunci cand dau de el, la ocazii cu motiv de petrecere (sau in weekend), se sfarseste cu exces. Voi sa nu faceti ca mine. Moderatia e mai buna. 🙂

Totusi, puteti sa faceti altceva. Pregatiti maine dimineata un sandvis bun pentru micul dejun ori de luat la pachet, puneti un Pepsi langa, trageti totul in poza si urcati pe Instagram, folosind hashtag-ul #PepsiFunFood.

Saptamanal puteti castiga 6 pack-uri de Pepsi sau o pereche de casti Bang & Olufsen, editie limitata. Concursul se incheie pe 1 aprilie. Detalii gasiti pe pepsifunfood.ro

* Eu am repetat experienta acasa. S-a lasat cu bagheta frantuzeasca, camembert topit bine, salata, ulei de masline si legume (vinete, masline, ardei rosu) dintr-un borcan misto de la mama (sa vedem daca o conving sa va dea reteta). A fost perfect!

sandwich

Btw, ce contine sandvisul vostru preferat?

Love,

nume semnatura sasha

One thought on “Sandvisuri bune si distractie, la pachet

Leave a Reply

