Cupcakes cu ciocolata si un giveaway cute


cupcakes cacao

Nu e un secret ca-mi plac atat de iubitele cupcakes mai mult ca idee (a se citi ca mi se par foarte cute) decat ca desert, dar jur ca pe-astea aproape ca le-am devorat. Nu ca le-am facut eu (eu, care nu mai mancasem dulciuri de o saptamana si… ), dar au fost bune. Rau. De. Tot! Jur. 🙂

Miile de multumiri, toata dragostea si inca o serie de multumiri, ca poate nu au fost destule, se duc catre Andie si reteta ei de-men-ti-a-la. Reteta vine acum. Cititi pana jooos, va asteapta o surpriza. 😀 Poate va intrebati de unde am formele astea superbe pentru cupcakes.

Ingrediente:

2 oua
3 sferturi de cana zahar

1/2 cana ulei
3 sferturi cana lapte
1 1/2 cana faina
1 lingurita bicarbonat
1 1/2 lingurita scortisoara
5 linguri cacao
2-3 linguri visine/cirese din dulceata
coaja de portocala rasa

100g ciocolata
30 g unt

Mod de preparare:

Mixam ouale cu zaharul pana se spumeaza bine.

Adaugam laptele si uleiul si mixam pana se incorporeaza.

Adaugam faina, bicarbonatul, scortisoara si cacao si amestecam bine pana cand compozitia se omogenizeaza.

Incorporam visinele cu o spatula si adaugam coaja rasa de portocala. Amestecam bine si punem compozitia in forme.

Coacem prajiturelele la 180 de grade timp de aproximativ 20 de minute.

cupcakes ciocolata

Dupa ce le-am scos din cuptor, turnam peste ele ciocolata pe care am topit-o cu putin unt (ideal ar fi sa aveti si smantana pentru gatit, sa iasa de-un ganache. eu n-am avut). Razuim deasupra coaja de portocala. Daca vrem. Daca nu, nu. 🙂

………………………………………………………………………………………………….

Giveaway time!

V-am promis ca am si o surpriza pentru voi. Formele super cute folosite pentru pregatirea deliciilor de mai sus au sosit din micul colt de rai numit Mindblower.ro. Si cum draga de Angela nu a vrut sa-mi faca doar mie o bucurie, ci si voua, aveti sansa de a castiga aici un set din 2 forme pentru cupcakes exact ca cele din imaginile de mai sus.

Ce trebuie sa faceti?

  • sa dati “Like” paginii de Facebook salt’n’Sasha
  • sa dati “Like” paginii de Facebook Mindblower
  • sa intrati pe mindblower.ro, sa alegeti un produs pe care l-ati oferi drept cadou de 8 martie unei persoane dragi si sa lasati linkul intr-un comentariu la aceasta postare

Cum desemnam castigatorii?

Va puteti inscrie la giveaway pana pe 10 martie, ora 23:59. Pe 11 martie aleg castigatorul prin random.org si il anunt aici si pe pagina de Facebook a blogului.

Succes! 😀

………………………………………………………………………………………………………….

UPDATE:

Conform random.org, castigatoarea setului de cupcakes este Laura Frunza, cea care a lasat comentariul cu numarul 4! Felicitari. Astept datele tale pe saltnsasha@gmail.com. 😀

random

Love,

nume semnatura sasha

38 thoughts on “Cupcakes cu ciocolata si un giveaway cute

Leave a Reply

