O carte de bucate pentru voi… si ceva in plus


premii

Hello, everyone. Va tot amenint de vreo luna ca pregatesc un giveaway fain pentru voi. Ei bine, that time has come. Am doua premii frumoase care vor pleca catre unul dintre voi. Le-am ales ca si cum le-as fi cumparat pentru mine si vi le ofer cu multa, multa dragoste.

Este vorba de “salt, sugar, smoke”, cartea Dianei Henry, o adevarata comoara pentru cei care urasc risipa si adora sa conserve mancarea. Diana ne invata in cartea ei cum sa conservam fructe, legume, dar si carne. Gasiti in cartea de bucate retete deosebite de dulceturi, gemuri si muraturi, dar si indicatii pentru a pregati confit de rata, sunca de casa, bresaola si multe altele. Cartea este scrisa in limba engleza.

Al doilea premiu consta intr-un carnetel super simpatic, special pentru pastrat retetele, care vine la pachet cu un creion si este identic cu cel pe care-l folosesc si eu zi de zi. Mi se pare tare cute si la indemana. Sper sa va placa si voua. 🙂 Ambele premii vor pleca catre un singur castigator.

Ce trebuie sa faceti pentru a castiga premiile?

  • sa dati “Like” paginii de Facebook salt’n’Sasha si sa va abonati la ea, bifand optiunea “Get Notifications
  • sa dati “Follow” contului de Instagram (daca aveti unul)
  • sa lasati un comentariu la aceasta postare in care sa raspundeti la intrebarea: “Ce iti place cel mai mult la blogul salt’n’Sasha si ce ti-ar placea sa imbunatatesc la el?” si sa mentionati numele cu care ati dati “Like” paginii de Facebook si o adresa de e-mail, sa pot da de voi dupa 🙂

Ce trebuie sa stiti:

  • concursul este deschis doar cititorilor din Romania
  • data incheierii: vineri, 20 februarie 2015, ora 23:59
  • castigatorul va fi ales prin random.org si anuntat sambata, 21 februarie

Nu uitati sa dati raspunsuri sincere si sugestii asemenea. Nu as vrea sa vad niciun “imi place tot la blogul tau” printre comentarii. Critica este constructiva. O astept cu drag.

Mult succes! 🙂

…………………………………………………………………………………………………………………….

UPDATE:

Conform random.org, castigatoarea cartii si a carnetelului pentru retete este Mihai Marusia, cea care a lasat comentariul cu numarul 2! Felicitari. Astept datele tale pe saltnsasha@gmail.com. 😀

Va multumesc tuturor pentru participare!

marusia

Love,

nume semnatura sasha

 

 

 

31 thoughts on “O carte de bucate pentru voi… si ceva in plus

  1. Laura Nechita says:

    Alexandra, frumos giveaway!
    Desi imi plac retetele tale, postate mai ales la ore indecente :)))), cel mai mult si cel mai mult, imi place zambetul tau larg si cald care ne intampina pe blog! Las carcotasii sa interpreteze cum vor cele spuse de mine, dar sunt convinsa ca fiecare vizitator pe blogul tau se lasa “furat” de poza :)))
    Te pup cu drag si sa stii ca mie chiar imi place ce vad pe blog! :))))
    BTW, ciocolatoasele tale dau insomnii :)))

  2. Marusia Mihai says:

    hello Alexandra,

    imi plac fff mult fotografiile, calitatea este exceptionala dupa parerea mea :). si imi place si mai mult faptul ca retetele sunt fff usoare 🙂 si nu necesita mult timp pentru pregatire…. indraznesc sa iti dau un sfat mi-ar placea ca blogul sa fie un pic mai colorat :)…

    mult succes in continuare draga mea…

  3. Raluca says:

    Ada, blogul e foarte frumos, aerisit si imi place ca scri lejer retetele si le combini foarte frumos cu imagini. So un big like de la mine pentru fotografii. Pe langa toate astea imi place cat de frumos ai parcurs acest drum, cu pasi mici, discreti ..si totusi intr-o zi ai apaurut si la tv. Deci frumoasa evolutia!

  4. Timea says:

    Pe mine ma bucura tare mult ca te afli printre noi iar postarile tale vesele mereu ma fac sa zambesc chiar daca nu apuc sa scriu, sa comentez de cate ori as vrea, dar te urmaresc cu mare drag :-*
    Imi place blogul tau si daca e sa schimb ceva pt gustul meu, e negrul prea mult care ma intampina cand deschid pagina. Dar e chestie de gusturi asa ca nu e neaprat ceva ce nu e ok :))) Ai vrut sinceritate then here I am :)).
    Si ca sa confirm ce zice Laura, imi place si mie la nebunie poza ta de profil :-*

    • Sasha says:

      Multumesc mult, Timea pentru sinceritate and all. Chiar asta asteptam. Dupa cum ii spuneam si Olgutei, voi tine cont de sugestiile voastre, mai ales cand voi trece pe domeniul propriu. Te puuuup! Succes.

  5. Oana says:

    Hello there 😛 Imi place mult ce faci tu aici si daca as schimba ceva, cred ca e negrul acela prea intens, usor agresiv de la meniu. As pastra accentele de culoare, rozul si peach-ul acela, dar as mai reduce negrul, parca s-ar potrivi mai bine cu personalitatea culinara, atat cat reusesc eu sa-mi dau seama. Si as trece blogul pe propriul lui domeniu, numele ni se pare super simpatic, iti ramane in minte si merita sa aibe casuta lui proprie 😀 In rest, keep up the good work si have fun cooking! 😉

    • Sasha says:

      Multumesc, sweetie pie, pentru parerea sincera. 😀 Cred ca avem o opinie comuna.. too much black. Nu stiu ce sa zic, mie intotdeauna mi-a placut negrul, dar daca e prea agresiv, il schimbam, nu-i problema. :)) Din pacate, voi putea face schimbarea cu pricina (wordpress-ul nu-mi permite pe varianta asta, gratuita) abia dupa ce voi lua si domeniul. Dar voi tine cont de sugestiile voastre. Multumesc din suflet si.. mult succes!

  6. Rita Ilieş says:

    Ador pozele pe care le postezi. Eu trebuie să lucrez puțin la asta. :)) Îmi plac rețetele, îmi place logo-ul. Hmmm… ce zici să adaugi o aplicație de Newsletter? Și poate una de Pinterest? 😀

  7. Antici Gabriela says:

    Sincer cel mai mult mi-a placut descrierea dv ca si persoana asta ma atras cel mai mult in a rasfoi site-ul.Retetele arata delicios de bine si la gust nici nu mai vreau sa ma gandesc :D.As vrea sa gasesc mai multe retete dietetice am vazut ca sunt cateva dar cu cat mai multe cu atat mai bine zic eu ;).Am dat like pagini cu numele de fb Gabytza Gaby iar instagram nu am.Succes in continuare cu retetele :-*

  8. Alina says:

    Bună! Știi că mie îmi place logul tău, dar eu fiind o mare iubitoare de dulciuri, cu cât publici mai multe rețete dulci cu atât mai bine! În rest, totul se învață din mers.

  9. Andra Mihalca says:

    Buna!Am descoperit recent blogul tau!Interesante retetele, imi place ca sunt foarte simple si ca adaugi poze cu fiecare etapa de preparare.Mult success in continuare!!

  10. Claudia says:

    Pot sa ma inscriu si eu daca abia am descoperit blogul tau? 🙂
    Adica nu prea as putea spune ce sa schimbi sau nu. Poate doar sa treci pe domeniu propriu 😉
    In rest… pot spune doar ca de acum o sa il urmaresc cu placere.

  11. Madalina Cristache says:

    Hei! 🙂 Imi place foarte mult blogul tau, il “consult” zilnic! Dar mai ales, iubesc retetele tale de aperitive (Brie-ul la cuptor e BFF-ul meu :D). Sincer, nu pot spune ca as vrea ca ceva sa sfie schimbat… poate doar mai multe aperitive :)) 😛
    Like nu mai trebuia sa dau, been there already done that :)) contul meu e Madalina Cristache

  12. sandu ana maria says:

    Toata lumea lauda pozele!Le mai laud si eu putin. Mie personal imi place totul, mai trebuie doar sa iti urez spor in continuare in ceea ce faci si sa faci de acum mult timp incolo.

  13. coldearoxana says:

    Buna Alexandra,
    Te-am descoperit acum ceva timp si urmaresc postarile tale destul de des. Imi place ca ai diferite retete, ca sa fie de toate pentru toti. Imi place blogul tau ca si structura si imi plac pozele, de multe ori salivez in fata monitorului. Dar e pacat ca logoul tau nu apare pe poze. In ziua de azi pozele se fura usor si ale tale au de ce sa fie furate :), asa ca iti sugerez sa iti pui un watermark.

    Roxana Pal

  14. Cristia Cornea says:

    In primul rand, apreciez foarte mult designul. Este curat si foarte usor de privit, fapt la care eu, personal, tin foarte mult.

    Apreciez, de asemenea, diversitatea. Nu e numai un blog de retete, e un blog culinar in toata puterea cuvantului, cu povesti, cu vacante culinare. Chiar daca, sa zicem, nu-s o gospodina impatimita, intru cu drag pentru ca imi place sa iti citesc povestile.

    Si inca un punct tare ar mai fi modul cum pozezi ceea ce gatesti. Cititorii tai nu pot gusta, prin urmare imaginea este foarte importanta.

    Nu stiu daca iti pot oferi sugestii, pentru ca eu vin dintr-o cu totul alta nisa. Dar ar trebui sa duci cat mai departe pasiunea ta, pentru ca exista un imens potential.

  15. Miriam Cihodariu says:

    Salut! Imi place la blogul tau cel mai mult faptul ca ai un index de retete. Eu sunt metodica si-mi pare foarte util sa gasesc toate link-urile care m-ar putea interesa pe categorii. 🙂 Bineinteles, si pozele sunt facute foarte bine, dar asta e mai usor de gasit prin blogosfera culinara si la altii. Index de retete, mai rar. 🙂

    As for things to improve, nu stiu ce sa zic…. doar sa postezi mai des? 🙂

    Cheers si sper sa ne auzim,
    Miriam. (Am dat like paginii de FB cu numele meu complet, adica Miriam Cihodariu).

  16. Ina Niculescu says:

    Buna, Ada! Imi place tare mult cum povestesti, parca iti simt zambetul in spatele vorbelor si evident minunatele poze. Ce as schimba? Poate doar negrul de la meniu cu ceva mai vesel, asa ca tine! Bafta multa!

  17. Iuliana Sbirnea says:

    Imi place blogul tau pentru ca nu e monoton, nu e doar o insiruire de retete si atat. Traieste, e vesel, e dinamic. Imi place poza din dreapta, parca ma intampina cineva de cate ori intru aici, nu sunt singura pe blog si imi place sentimentul asta. Imi plac pozele si imi plac retetele pentru ca sunt simple, dar au totusi cate un chichitz 😉
    Sincer…nu imi place tema pe care ai ales-o. Parca nu se potriveste cu restul. Desi are accente de roz, banda aia neagra strica tot. Pe de alta parte stiu ca pe WP free nu ai prea multe optiuni si nu poti customiza temele, asa ca ti-as sugera sa treci pe domeniu propriu. Cu cat mai repede, cu atat mai usoara va fi mutarea. Mult succes iti doresc. Pentru ca meriti 🙂

  18. Alina Vicu says:

    Ce-mi place?! Ei bine imi place ca e curat si bine structurat. Personal nu agreez template-urile cu jdemii de culori. Il colorezi cu retetele pe care le pregatesti si astea sunt principala atractie a site-ului, si bineinteles zambetul tau irezistibil. 🙂 Sugestii n-am, deocamdata! 😛

  19. Adina (cartederetete.ro) says:

    Imi place ca si tu gatesti mai altfel si cand vii la tine pe blog, poti sa te pierzi printre postari. N-as schimba nimic, fiecare blog reprezinta persoana din spatele ei, daca ai schimba ceva sa-mi fie mie pe plac, n-ar mai fi doar locusorul tau. Multa bafta in continuare!

Leave a Reply

