salt’n’Sasha la Digi24 – “Sanatatea in Bucate” cu Marius Tudosiei


9007_636926659769054_4385431993628573930_n

Dupa cum probabil stiti deja pentru ca v-am tot exasperat cu reminderele in ultima perioada, duminica, pe 1 februarie, am fost invitata lui Marius in emisiunea “Sanatatea in Bucate” de pe Digi24. 🙂 O super experienta pentru care voi fi vesnic recunoscatoare. Desi poate nu a parut sa se vada pe fata mea si in timpul emisiunii, yes, it was so fuuuun.

Lovely Andreea, Marius, Ionut si Sergiu, au incercat cu totii sa ma faca sa uit ca sunt implicate si niste camere in poveste, da-aaa-ar, cred ca prezenta camerelor mi-a amintit in continuare de orele de TV din facultate si de examenele la aceeasi materie. Cel putin in primele 10 minute. Apoi, cred ca m-am mai relaxat putin. Dupa cum spuneam si pe Facebook, my resting bitchface nu m-a parasit aproape deloc, dar promit ca daca voi mai fi invitata si cu alta ocazie, I’ll do my best sa par macar putin mai prietenoasa. 😀

Lasand toate astea la o parte, mi-a placut tare mult sa fiu alaturi de ei si sa pregatesc impreuna cu Marius trei dintre retetele mele preferate: mini aperitive cu crema de branza si oua de prepelita, piept de rata cu salsa de mango si mousse beat, de ciocolata.

Marius Tudosiei este unul dintre cei mai misto oameni pe care ii cunosc si este o adevarata placere il ai prin preajma, cu atat mai mult sa si gatesti cu el. Cand nu il vedeti la Digi24, il gasiti la Bacania Veche (it’s a little heaven! I swear) si la Bacania Veche – The Charity Shop (unde puteti sa faceti cateva cumparaturi, dar si sa va delectati cu un pranz buuun), locuri de unde eu imi fac aprovizionarea cu fiecare ocazie pe care o prind. Va recomand si voua sa ii faceti o vizita cat mai curand. 🙂

Si pana una alta, daca nu ati apucat sa vedeti emisiunea, o puteti urmari pe aici, pe digi24.ro.

Love,

nume semnatura sasha

Leave a Reply

