Ce mancam la birou: Chinese Food from Noodles Bar


noodles_bar

Oricat de mult mi-ar placea sa gatesc, sunt unele zile in care munca, treburile de acasa ori oboseala ma impiedica sa mai ajung in bucatarie pentru a-mi prepara pranzul de a doua zi, pe care il iau de obicei cu mine, intr-o caserola. Dar asta nu-i intotdeauna un lucru rau. Pentru ca in zilele in care nu am cu mine “pachetelul” pregatit cu o seara inainte, imi satisfac cate o pofta. Mananc ceva ce-mi place. Ma rasfat. 🙂 De cele mai multe ori, cu mancare chinezeasca. My guilty pleasure.

Printre preferatii mei cand vine vorba de pranzul luat la birou se numara si Noodles Bar. Comand de la noodlesbar.ro cand mi-e pofta de aripioare lipicioase, de furnici in copac sau de pachetelele alea minunate, de primavara, pe care le pregatesc ei.

(Don’t tell anyone, dar l-am pus pe al meu in tema ca anul asta imi doresc de ziua mea un tort din pachetele de primavara. Cu cat mai multe, cu atat mai bine. Cine se baga sa-mi faca o surpriza frumoasa? 🙂 )

Si, revenind la oile noastre, I enjoy every little bite. Pentru ca mancarea vine fierbinte si super aromata, “impachetata” in cutiute super funky.

Ieri ne-am dat in spectacol cu cateva pachetele de primavara cu legume, aripioare Siam in sos Thai (magnifice, jur!), noodles cu vita si legume, orez cu legume si last, but not least… delicioasele banane prajite. Ca deh, daca nu e desert, nu-i rasfatul complet.

noodles_bar_food

Am savurat si-am plecat cu gandul pe meleaguri straine, indepartate.. In locuri in care sper sa ajung intr-o buna zi. Pana atunci, ii am pe Noodles Bar la un apel departare. Lucky me. And lucky you.

noodles_bar_pachetele_de_primavara

noodlesbar_noodles_legume

noodles_aripioare_siam

noodles_orezculegume

noodlesbar_banane_prajit

Noodles Bar este recomandarea mea de astazi pentru pranzul luat la birou. Stay tuned for more! 😉

nume semnatura sasha

Leave a Reply

