Tarta cu piersici si rodie, fara zahar


P1090870

Cat mai sunt piersici in piata, zic sa pregatim ceva bun cu ele. Si daca tot am descoperit recent si indulcitorul Green Sugar despre care am vorbit recent, de ce sa nu-l folosim si pe el? 🙂

Reteta nu e deloc grea, mai ales daca trisezi si folosesti un aluat de foietaj cumparat din comert pe care l-ai (re)gasit in congelator (adica asa cum am facut eu).

Ingrediente:

  • foietaj
    piersici feliate
    seminte de rodie
    doua linguri de unt
    1 lingurita scortisoara
    4 lingurite Green Sugar Cooking
    galbenus de ou

Mod de preparare:

  • Incingem cuptorul la 180 de grade Celsius. Taiem foietajul in forma dreptunghiulara (sau in orice alta forma, important e sa va placa voua) si il rulam pana se subtiaza. Formam margini de aproximativ 2 cm, aducand aluatul catre interior atat pe lungime, cat si pe latime. Le presam cu degetele.
  • Asezam feliile de piersici pe toata suprafata aluatului. Deasupra, presaram semintele de rodie.
  • Topim doua linguri de unt. Dupa ce untul s-a topit, il turnam deasupra tartei. Apoi, presaram Green Sugar Cooking (eu am folosit cam 4 lingurite) si scortisoara.
  • Batem galbenusul si, cu ajutorul unei pensule, ungem marginile tartei.
  • Bagam tarta la cuptor si o lasam acolo aproximativ 25-30 de minute, pana cand aluatul devine pufos si putin rumen. 🙂

P1090858

Simplu, bun, fara zahar. Noi nu am mai avut rabdare. Am mancat-o pe loc.

Enjoy!

nume semnatura sasha

Leave a Reply

