Omleta taraneasca


e-philips_11

Omleta e varianta mea rapida de mic-dejun. Atunci cand nu am prea mult timp la dispozitie, bat cateva oua si le amestec cu ce gasesc prin frigider. 🙂 De acum, pot sa o prepar si mai rapid cu ajutorul lui Philips Multicooker, un aparat usor de folosit, usor de curatat si care nici nu consuma mult. Dimineata, inainte sa plec la munca, doar pun ingredientele in Multicooker si in mai putin de 10 minute gasesc omleta gata. Prima data, am incercat aparatul cu colegii de la Gustos.ro si am facut o omleta taraneasca buna de tot. Pufoasa, aromata.. o bunatate. 😀 Voi puteti sa o pregatiti si in tigaie fara probleme.

Mai intai de toate, am tocat o ceapa medie, jumatate de ardei kapia rosu, jumatate de ardei gras verde si 100 de grame de muschiulet taranesc. Am bagat Multicooker-ul in priza, am deschis capacul si am pus ingredientele in oala interioara impreuna cu o lingurita de ulei de masline. Am selectat optiunea Fry (Prajire), am inchis capacul si am lasat legumele si carnea la gatit pentru 2 minute.

e-omleta

Intre timp, am batut sase oua si le-am asezonat cu sare, piper si un amestec de condimente uscate (patrunjel, busuioc si cozi de ceapa verde). Cele doua minute trecusera deja, asa ca am apasat butonul Off/Keep Warm, am selectat optiunea Boil (Fierbere), am setat timpul de 8 minute, am turnat ouale si am inchis capacul.

Sa va spun ce a iesit? O minunatie de omleta aromata, consistenta, pufoasa si tocmai buna de savurat intr-o dimineata in care am fi crezut ca nu vom avea timp sa gatim nimic, dar sa mai si mancam. Am scos omleta taraneasca direct pe farfurie, am taiat-o pe din doua si am pus langa ea cateva legume proaspete. Buun de tot!

nume semnatura sasha

One thought on “Omleta taraneasca

Leave a Reply

