Tortilla de patatas si Barcelona delicioasa


P1090379

Sasha e inapoi pe val. Dupa o perioada foarte aglomerata, cu multe realizari si bucurii, am decis sa-mi dedic din nou o parte din timpul liber dragului meu blog. Asadar, m-am pus pe treaba si am schimbat putin designul cu propriile manute (proud of <3) si l-am modelat dupa sufletul meu.

Asa ca astazi, in meniu, avem tortilla de patatas, o bunatate de origine spaniola, pe care am invatat sa o pregatesc intr-o bucatarie din Barcelona (multumesc, Miki si Ruben ca ne-ati primit la voi :x) de la un catalan adevarat (multumesc, Tao). Si pentru ca Tao m-a invatat bine, am reprodus minunea si la Bucuresti. 😀 Haideti sa vedeti cum se pregateste.

Aveti nevoie de:

  • 4-5 cartofi mari
  • 1 ceapa mare
  • 8 oua (daca-s de tara, e si mai bine)
  • sare
  • piper
  • ulei de masline

Cum se prepara:

Mai simplu de atat nu se poate. Mai intai de toate, curatam cartofii, ii taiem pe jumatate si apoi in felii de 4-5 mm. Ii punem la prajit in ulei de masline, cat sa nu devina prea crocanti. Dupa ce sunt gata, ii scoatem pe o farfurie pe care am pus prosop de hartie. Doar asa scapam de excesul de ulei. 🙂

Curatam ceapa, o taiem in doua si apoi o taiem julienne. O calim in ulei de masline si o scoatem pe farfurie.

Batem ouale bine, cu sare si piper si adaugam cartofii prajiti si ceapa calita, dupa ce acestea s-au racit.

Punem totul in tigaie si gatim la foc mediu pana cand omleta se leaga putin si devine usor aurie. Apoi, o intoarcem pe partea cealalta cu ajutorul unei farfurii si o mai lasam 3-4 minute la foc mai mare. Timpul de gatire il puteti adapta dupa cum stiti voi ca va place sa fie omleta.

E super buna, I swear. 😀

Bineinteles, in Barcelona nu m-am indragostit doar de tortilla, ci si de alte minunaaaate mancaruri. Paella senzatioanal facuta cu iepure, scoici, langustine si sepie, de catre cea mai tare bunica (a lui Ruben – Iaia Esperanza for the win!) la foc de lemne. M-am mai indragostit de Bar Boqueria si de ale lui navajas cu usturoi, dar mai ales de un loc special numit “La Esquinica”, unde poti manca cele mai bune tapas din toata Barcelona (patatas bravas, tigrecicos, sparanghel cu sos demential, melci, urechi de porc – yesss, baby caracatita, pimientos de padron si nu numai, care merg de minune cu kalimotxo ori cu o sticla de Estrella sau Vol-Damm). Daca ajungeti vreodata in acest minunat oras, promise me ca dati o fuga si pana acolo! Pana atunci, va las cu niste imagini… savuroase.

Heavenly paella:

P1080191

P1080202

Awesome Bar Boqueria:

P1080576

P1080578

Tapas acasa la Miki si Ruben:

P1070951

And the supreme “La Esquinica”:

P1090001

P1090004

P1090367

P1090364

P1090005

P1070934

P1070937

P1070939

P1090006

Daca vreti sa va mai povestesc lucruri despre minunata Barcelona, you just have to ask. 🙂 Pana atunci, va pup cu drag.

nume semnatura sasha

2 thoughts on “Tortilla de patatas si Barcelona delicioasa

Leave a Reply

