Ca de duminică


Din categoria ce-am-mai-gătit-făcut-mâncat-în-acest-weekend vă prezint şi astăzi, dacă tot e duminică, nişte poze simpatice. Mi-e imposibil să ţin dietă mai mult de 6 zile pe săptămână aşa că nu mă întrebaţi ce-i cu prăjitura. N-are făină şi e made in heaven deci n-am mai avut nevoie de alte motive.

dovleac copt :D s-a potrivit perfect cu frigul de afară!

dovleac copt 😀 s-a potrivit perfect cu frigul de afară!

supă de roşii cu tăiţei de casă. yum!

supă de roşii cu tăiţei de casă. yum!

baghetuţe integrale pregătite să intre în cuptor

baghetuţe integrale pregătite să intre în cuptor

cake chocolate made in heaven

chocolate cake made in heaven

nu puteau să lipsească blănoşii din peisaj. loooove.

nu puteau să lipsească nici blănoşii mei din peisaj. loooove.

Dacă vreţi să ştiţi vreuna din reţetele apărute în poze, lăsaţi un comentariu aici! See ya next time! Pupici!

Sasha

4 thoughts on “Ca de duminică

Leave a Reply

