Salată cu pui şi rucola


salata de rucola cu pui

Acum că a venit primăvara, corpul are nevoie de o mică detoxifiere, de o dietă mai sănătoasă şi de mult, mult sport. Eu încerc să iau cât mai în serios nevoile organismului meu aşa că în ultima vreme am optat pentru reţete slabe din punct de vedere caloric, dar foarte bogate în nutrienţi. Aşa că în seara asta vă propun o reţetă ceva mai light: salată cu rucola şi pui.

Aveţi nevoie de:

  • piept de pui preparat pe grătar (eu am folosit din friptura rămasă din ziua precedentă)

  • rucola
  • roşii
  • mozarella
  • ceapă roşie
  • zeamă de lămâie

Pentru dressing:

  • 1 lingură ulei de măsline
  • 1 linguriţă oţet de vin roşu
  • 1/2 linguriţă muştar de Dijon
  • usturoi pisat
  • sare
  • piper

salata cu pui si rucola

Cum se prepară:

  • Mai întâi de toate, trebuie să vă uitaţi prin frigider să vedeţi dacă aveţi ceva piept de pui pe grătar rămas pe acolo din ziua precedentă. Dacă nu aveţi, nu-i nicio problemă, îl puteţi prepara acum. Dacă grătarul nu vă este la îndemână, rumeniţi-l în tigaie. Tăiaţi-l fâşii şi stropiţi-l cu puţină (puţină de tot!) zeamă de lămâie.
  • Într-un bol mare spre măricel, turnaţi o lingură de ulei de măsline, 1 linguriţă de oţet de vin roşu, 1/2 linguriţă muştar de Dijon, 2 căţei de usturoi pisat, sare şi piper. Amestecaţi rapid cu un tel până obţineţi un dressing gros.
  • Tăiaţi ceapa mărunt. Apoi, tăiaţi roşiile în felii mici şi mozarella în cubuleţe.
  • Adăugaţi ceapa în dressing şi amestecaţi.
  • Spălaţi rucola şi uscaţi-o într-un uscător pentru salată (eu l-am luat pe al meu de la IKEA şi chiar s-a dovedit a fi util). Adăugaţi rucola în bol. Amestecaţi cu ajutorul a două linguri.
  • În final, puneţi roşiile, mozarella şi bucăţile de pui. Amestecaţi din nou şi din nou. Nu se putea altfel, nu? :))

Jur că pe cât e de sănătoasă salata asta, pe atât e de gustoasă! Enjoy! Aa.. şi spor la savurat!

P.S. Uitasem să vă spun. Ia uitaţi cu cine m-am întâlnit când am deschis uşa frigiderului. Cu doi ochişori pânditori care au început să-şi facă veacul pe acolo. Cred că în curând o să-şi pună singur de mâncare în bol! :))

emcee pe frigider

Puuupici de la mine, dar şi de la Emcee! 😀

Sasha

3 thoughts on “Salată cu pui şi rucola

  1. phototrinus says:

    si eu imi mai fac salata de asta, e buna tare, doar ca eu nu pun ceapa si nici mustar. Imi mai fac un tip de salata cu telemea de vaca(sau branza feta, dar mie nu-mi place, nu mananc niciodata), rosii, castraveti, salata verde, ou fiert, masline, putin ulei de masline si otet balsamic, sare si piper dupa gust. Toata lumea mi-a zis ca e foarte buna.

Leave a Reply

