Ca de duminică


Dacă tot am lenevit în weekendul ăsta şi n-am postat mai nimic (cu excepţia guestpostului delicios realizat de Ana), am zis măcar să vă delectez privirile cu câteva fotografii realizate astăzi. Fie vara, fie iarnă, nu-i nimic mai frumos decât o plimbare pe plajă. Pe cuvânt.

primăvara nu-i departe.

 

ne-am întâlnit şi cu o scoică.

ne-am întâlnit şi cu o scoică.

un val buclucaş s-a apropiat de mine. ne-am împrietenit.

un val buclucaş s-a apropiat de mine. ne-am împrietenit.

căluţi de mare.

căluţi de mare.

şi un căţel cu chef de stat la poză.

şi un căţel cu chef de stat la poză.

şi maaareeaaa..

şi maaareeaaa..

acasă ne aştepta cuminte o pizza delicioasă.

acasă ne aştepta cuminte o pizza delicioasă.

One thought on “Ca de duminică

Leave a Reply

