Spaghetti alla Sasha


spaghetti alla sasha

Zău că n-am găsit niciun alt nume pentru reţeta asta. Am tot căutat pe Google să văd dacă există prin altă parte, dar nu e..aşa că, asta e, s-a procopsit cu numele meu. Cum mi-a venit ideea să gătesc pastele astea? Păi simplu.

Cei de la Danone au organizat un concurs frumuşel pentru toţi bloggeri culinari care vor să participe. Şi dacă am văzut că e rost de un titlu de Blog Chef, am zis să mă bag şi eu. Singura condiţie era să folosesc iaurtul Nutriday într-o reţetă care să poarte amprenta mea şi pe care să o postez aici. Zis şi făcut. Mi-am chinuit minţile vreo două zile pentru a decide ce anume să gătesc. N-am reuşit să decid asupra unei reţete de pe Internet sau dintr-o carte de bucate aşa că am improvizat. Ce-a ieşit? Păi…Spaghetti alla Sasha pentru concursul Blog Chef. Toată familia (Cătă, mama, tata, mătuşa mea, unchiul meu, tataie..chiar şi Emcee – motanul a luat o gură) a păpat din ele. Şi nu, nu i-am obligat. Verdictul a fost: paste light, fresh, aromate..delicioase. I-am crezut pe cuvânt aşa că astăzi mă înscriu la concursul organizat de Danone.

Ce s-o mai lungim? Hai să vă spun cum am făcut.

Aveţi nevoie de:

  • 500 g Spaghetti
  • 150 ml smântână pentru gătit
  • 3 cutii mici de iaurt Danone Nutriday
  • busuioc uscat (sau proaspăt, dacă dispuneţi)
  • oregano uscat
  • ulei de măsline
  • 4-5 căţei de usturoi
  • 2 conserve de ciuperci (puteţi folosi şi ciuperci champignon proaspete )
  • 2 ardei roşii kapia
  • pătrunjel
  • sare
  • piper

reteta paste cu iaurt

Cum se prepară:

  • Fierbem pastele în apă cu sare conform instrucţiunilor de pe cutie.
  • Tăiem ciupercile şi ardeii în cuburi mici, apoi strivim usturoiul cu partea laterală a lamei de cuţită şi-l tăiem bucăţele.
  • Într-un bol pregătim sosul. Amestecăm 2 linguri de ulei de măsline cu 3 iaurturi Danone Nutriday, 150 ml de smântână pentru gătit şi câte-un vârf de oregano, busuioc, sare şi piper.
  • Într-o tigaie măricică turnăm 2 linguri de ulei de măsline în care călim usturoiul pentru 10 secunde. Adăugăm ciupercile şi le lăsăm să se rumenească (cam 3-4 minute la foc mediu). Apoi, adăugăm şi ardeiul. Asezonăm cu puţin sare şi piper.
  • Au fiert pastele? Foarte bine. Acum este momentul să le punem şi pe ele în tigaie.
  • Turnăm sosul  obţinut mai devreme peste ele şi amestecăm bine. Le lăsăm pe foc încă 4-5 minute la foc mediu.
  • Tocăm pătrunjelul mic de tot şi îl punem peste paste (asta numai în cazul în care vă place pătrunjelul).
  • Dacă aveţi prin casă (în cazul nostru s-a întâmplat să nu avem) puneţi şi parmezan peste ele!

Masa e gata! Spor la savurat şi sper să mă susţineţi! Îmi puteţi acorda voturile voastre începând cu data de 11 februarie pe site-ul concursului: http://nutriday.ro/blog-chef !

Ce ziceţi? M-am descurcat binişor? Puuupici!

paste cu iaurt alla sasha

Sasha

5 thoughts on “Spaghetti alla Sasha

Leave a Reply

