Salată de paste cu Farfalle şi ce-am mai avut prin frigider


salata de paste farfalle legume

V-aţi prins demult că plăcerea mea vinovată sunt pastele, nu? Salata pe care urmează să v-o prezint astăzi este una dintre mâncărurile pe care le prefer în rarele cazuri când mi-e foarte lene să gătesc sau atunci când pur şi simplu nu am mult timp la dispoziţie.

Să vă spun un secret? Optez pentru o porţie dintr-asta atunci când am chef să lenevesc în faţa monitorului, să urmăresc un film sau un serial şi să stau în păturică. Apropo, voi să nu faceţi ca mine! E greşit, greşit să mănânci în faţa televizorului sau a computerului, iar asta o ştim cu toţii! .. doar că din când în când mai călcăm şi pe bec. Acum să trecem la subiectul propriu zis.

Aveţi nevoie de:

  • ulei de măsline
  • sare
  • piper
  • parmezan

  • zeamă de lămâie
  •  300 g paste Farfalle

+ ce mai aveţi prin frigider – în cazul meu:

  • roşii cherry
  • castraveţi
  • porumb la conservă (dacă e vară şi aveţi porumb proaspăt pe care să-l fierbeţi, cu atât mai bine!)
  • măsline negre
  • muşchiuleţ afumat de porc (producţie proprie, adică trimis de mama şi de tata, adică papa bun :D)
  • brânză feta

Cum se prepară:

Păi, mai simplu de atât nici că se poate.

reteta salata de paste

  • Punem Farfallele la fiert în apă cu sare conform instrucţiunilor de pe cutie.
  • Tăiem castraveţii, măslinele  şi roşiile în jumătăţi sau sferturi de felii. Muşchiuletul îl tăiem în cuburi mici.
  • Într-un castron mare punem 2-3 linguri de ulei de măsline, sare, piper, zeama de la o jumătate de lămâie şi o mână de parmezan. Amestecăm rapid pentru a obţine dressingul de care avem nevoie.
  • Peste dressing adăugăm roşiile, castraveţii, porumbul, măslinele şi muşchiuleţul afumat.
  • Scurgem pastele de apă şi le punem şi pe ele în bol.
  • Deasupra, presărăm brânză feta după bunul plac.

Şi uite aşa, am obtinut un fel de mâncare rapid, săţios şi super gustos! Spor la savurat!

salata de farfalle

Sasha

3 thoughts on “Salată de paste cu Farfalle şi ce-am mai avut prin frigider

Leave a Reply

