Da’ eu de ce să n-am cărţi de vizită?


Mă tot bătea un gând de o vreme încoace să-mi fac nişte flyere pentru blog, aşa, pentru promovare. Şi m-a bătut aşa întruna până într-o zi când am dat cu ochii de articolul lui Arhi, intitulat sugestiv “Bloggere, tu ai cărţi de vizită?“. Şi uite aşa mi-am adus eu aminte de vremurile când eram micuţă tare şi analizam cărţile de vizită pe care şi le făcea tata. Mă fascinau într-un fel. Nu mă întrebaţi de ce pentru că nu ştiu să vă răspund concis. Ştiu doar că-mi doream şi eu să am aşa ceva când voi fi mare şi mă gândeam încă de pe atunci ce voi scrie pe ele. Aşa că m-am răzgândit şi am trecut de la flyere la cărţi de vizită. Acum pe bune, n-au altă prestanţă?

Şi ştiţi cum se spune că BigBoss de sus din ceruri are grijă să-ţi îndeplinească dorinţele astea ascunse dacă eşti cuminţel? Se pare că a făcut-o şi pentru mine. Cum aşa? Uite aşa. Cei de la printCenter.ro au decis să răsplătească bloggerii conştincioşi cu un set de cărţi de vizită noi-nouţe. Mi-a fost foarte greu să aleg un model pentru că variantele sunt care mai de care mai ingenioase. Totuşi, am reuşit să mă decid la unul simpatic, potrivit pentru mine şi pentru blogul meu. Deja îmi pot imagina cât de bine vor arăta cărţile de vizită pe plastic transparent! Imediat ce le primesc, vă voi arăta şi vouă poze cu ele!

Voi v-aţi gândit vreodata să vă faceţi cărţi de vizită?

Sasha

Leave a Reply

