Clătite cu Finetti şi banane


clatite cu finetti si banane

Facebookul e un “nene” rău de tot. De ce zic asta? Eh, motivele ar fi multe. Printre ele se numără şi acesta. Joi seară, cotrobăiam de zor prin minunatul News Feed. Nu mai ştiu exact ce căutam, dar cert e că la momentul ăla, toţi prietenii mei făceau clătite şi postau tot felul de poze cu rezultatele obţinute. Evident că am poftit în ultimul hal. Aşa că vineri mi-am luat făina, zahărul, laptele şi toate celelalte ingrediente şi m-am proţăpit în faţa aragazului. Ce am preparat? Nişte minunăţii de clătite. Cu banane şi Finetti. Sounds delicious? Păi atunci să vă zic şi vouă cum le-am făcut.

Aveţi nevoie de:

– 3 ouă

– 1 plic de zahăr vanilinat

– 1 vf. de cuţit de sare

– esenţă de portocale

– 150 g făină

– 300 ml lapte

– 50 ml de apă minerală

– ulei de floarea soarelui

– o cutie de Finetti

– câteva banane feliate

etape clatite finetti banane

Cum se prepară:

  • Super simplu.
  • Trântim ouăle într-o oală sau într-un castron, cum e mai la îndemână. Aruncăm peste ele zahărul vanilinat, sarea şi esenţa de portocale. Adăugăm peste ele jumătate din cantitatea de lapte. Le batem cu mixerul bine de tot, că nu au fost cuminţi.
  • Cernem făina.
  • Adăugăm toată făina în ploaie şi mixăm bine. Să nu facă cocoloaşe, da? Aşa. Adăugăm şi restul de lapte, apa minerală şi mixăm din nou.
  • Acum că avem compoziţia gata, ungem tigaia cu un strop mic mic mic de ulei de floarea soarelui, o lăsăm puţin la încins şi apoi, turnăm un polonic (nici prea mare, nici prea mic) din compoziţie. Lăsăm să se rumenească cam 50-60 de secunde pe fiecare parte. Prima e gata! Procedăm la fel cu fiecare în parte.
  • Acum că minunăţiile noastre sunt gata, le putem unge cu Finetti. Deasupra stratului de cremă de ciocolată aşezăm câteva felii de banane. Apoi, împăturim clătita după bunul plac.
  • Noi am topit 4 cubuleţe de ciocolată amăruie într-o oală mică şi le-am ornat frumos cu ajutorul unei linguriţe. Dar asta e opţional.

În speranţa că v-a plăcut şi reţeta de astăzi, vă urez poftă bună şi … spor la savurat! Zău aşa, cine poate rezista unei porţii delicioase de clătite? Vă pup! Pe data viitoare!

clatite nutella banane

 

Sasha

10 thoughts on “Clătite cu Finetti şi banane

  1. Pingback: Ekonomia

Leave a Reply

