Spaghetti Carbonara


spaghetti carbonara

Cu bune, cu rele şi mai ales fără sfârşitul lumii, uite că am ajuns şi în 2013! După atâtea sarmale, jumări şi salate de boeuf trebuia să mai schimbăm puţin ritmul. Şi cum altfel să-l schimbăm dacă nu cu felul meu preferat de paste? Aşa că n-am mai aşteptat prea mult şi imediat ce ne-am întors de la munte, ne-am strâns la mine pentru nişte paste Carbonara şi un Remi pe etalate.

Să vă zic şi vouă reţeta?

Aveţi nevoie de (pentru 4 persoane):

– şuncă afumată (eu am avut o super şuncă adusă de cea mai bună prietenă)

– spaghetti (500g)

– 3 ouă

– 200 ml de smântână lichidă

– piper

– parmezan (sau pecorino)

– ulei de măsline

etape carbonara

Cum se prepară:

Fierbem pastele conform instrucţiunilor de pe ambalaj într-o oală umplută cu apă cam pe trei sferturi, în care am adăugat în prealabil sare. (apa trebuie să dea în clocot la momentul adăugării pastelor).

Într-un bol mare punem 3 ouă, o mână de parmezan ras, puţin piper şi 200 ml de smântână lichidă. Batem totul până sosul se omogenizează.

Tăiem şunca afumată în bucăţele şi o punem la rumenit într-o lingură de ulei de măsline.

După ce s-a rumenit puţin şi a devenit transparentă, adăugăm un polonic mic din apa in care au fiert pastele şi aşteptăm până aceasta se evaporă.

Adăugăm pastele fierte, dăm focul foarte mic şi turnăm sosul alb deasupra, amestecând foarte rapid.

Stingem focul. Turnăm încă o dată puţină apă din oala în care au fiert pastele şi apoi adăugăm încă o mână de parmezan. Amestecăm din nou.

Pastele sunt gata! Spor la savurat!

Sper că v-a plăcut reţeta de astăzi! Vă doresc un an bun, cu sănătate şi multe împliniri! Pupici!

Sasha      

8 thoughts on “Spaghetti Carbonara

  1. Carmen says:

    Yummmiii…nota 10 cu felicitări! Dar tot nu ți-ai spălat toate pacatele fata de mine…mai ai câteva datorii 🙂

Leave a Reply

