Salată de morcovi cu iaurt – o altfel de salată de crudităţi


salata de cruditati

Pentru că se apropie sărbătorile şi mulţi dintre voi  nu doresc să se îmbuibe prea tare ci vor să reducă grăsimile şi caloriile pe cât de mult posibil, m-am gândit să vă prezint frumuşel următoarea reţetă. Am dat de ea într-o cărticică interesantă pe care am primit-o pe e-mail. Din câte am înţeles, autoarea reţei de salată cu morcovi şi iaurt este Bucătăria Furnicuţilor (un alt blog super mişto pe care vi-l recomand!). Stăm la taclale puţin mai târziu că deeeh, acum putem să amânăm momentul dacă tot am scăpat de sfârşitul lumii. :)) Gata pălăvrăgeala! Să vă spun reţeta.

Aveţi nevoie de:

-400 g de morcovi

-200 g iaurt

-2-3 linguri de ulei de măsline

-3 căţei de usturoi

– zeama de la o lămâie mică

– sare

– piper

colaj

Cum facem:

  • Pe fundul unei site, punem puţin tifon şi adăugăm iaurtul. Îl lăsăm la scurs cam 5-10 minute.
  • Curăţăm morcovii şi îi dăm prin răzătoare. Îi călim în cele 2 linguri de ulei de măsline (doar puţin cât să se înmoaie). Îi lăsăm la răcit.
  • Într-un castron punem o lingură de ulei de măsline, cei 3 căţei de usturoi pisaţi, zeama de lămâie, sare şi piper. Amestecăm cu telul pentru a obţine dressingul.
  • S-au răcit morcovii? Foarte bine! Acum îi putem pune în bol. Îi amestecăm bine de tot cu dressingul, iar apoi turnăm şi iaurtul scurs de zeamă. Amestecăm din nou.
  • Presărăm puţin pătrunjel deasupra. Dacă vă e pe plac. Dacă nu, o lăsăm exact aşa cum e.

Simplu, nu? Se poate mai simplu de atât? Reţeta se prepară în maxim 10-15 minute şi este absolut delicioasă. În plus se potriveşte de minune pe masa de Crăciun în locul clasicei salate de crudităţi.

Apropo de Crăciun, mai ştiţi cum vă spuneam aseară că mă duc să împodobesc bradul şi casa? Asta era undeva pe la ora 8, cred. Nu vreţi să ştiţi până când ne-am întins cu toată distracţia. Chiar dacă am făcut o noapte albă, a meritat din plin. Nimic nu se compară cu împodobitul pomului de Crăciun în timp ce bei un pahar de Winter Jack, asculţi câteva colinde şi-l vezi pe Emcee (motanul meu) cum îşi vâră nasul printre globuri şi luminiţe. Mi-a dat o stare de bine aşa. Mai ales că spre dimineaţă a trecut şi Moşul pe la mine şi mi-a adus exact ce-mi doream. Cică am fost cuminte anul ăsta.

A, să nu uit. Astăzi am fost surprinsă din nou într-un mod plăcut. Am primit coletul de la Nia (un set de lacuri de unghii câştigat acum o săptămănă pe blogui ei) împreună cu o felicitare lucrată de mână şi o urare frumoasă scrisă tot cu mânuţa ei. Am fost chiar super încântată de gest şi pot spune că mi-a făcut ziua şi mai bună decât era deja.

Cam atât pentru astăzi! Vă las în compania pozelor şi sper să vă bucuraţi din plin de sălătuţa asta minunată şi de sărbătorile care vin! Pupici şi spor la savurat!

Sasha

jack daniels winter jack

cadou

globulet auriu craciun

emcee sub brad

privire emcee

decor craciun

cadou nia

Leave a Reply

