Snickers de casă


snickers de casa

În mod normal aş zice că dulcele după dulce e îngrăşare. O să fac o excepţie şi o să spun că de data asta este răsfăţ. De ce? Pentru că e un desert pe care pur şi simplu n-ai cum să-l refuzi. L-am văzut prima dată pe câteva site-uri din afară, apoi l-am găsit şi pe la noi pe blogul lui Teo’s Kitchen. Am poftit atât de tare că n-am putut să mă abţin să nu-l prepar şi eu măcar  o dată. Mai ales că trebuia să fac “un dulce” pentru colegii mei, iar cuptorul meu s-a încăpăţânat să se strice exact înainte sărbătorilor deci nu puteam să fac nimic din ce implica “bakereală”. În speranţa că nu vă veţi supăra pe mine că am postat şi ieri şi astăzi tot dulciuri, vă prezint absolut mirificul  Snickers de casă cu care mi-am cucerit (zic eu!) deja toate colegele şi toţi colegii de fapt, chiar şi o profesoară!) la Marea PRăjitureală desfăşurată la etajul 6 zilele trecute.

Aveţi nevoie de (de o grămadă de chestii, vă zic de pe acum):

– 300 g de ciocolată cu lapte

– un borcan cu unt de arahide (din care veţi consuma cam 150 g)

– 150 g marshmallows

– 3 linguri de miere

– 200 g de zahăr

– 60 g unt

– 300 g de ciocolată amăruie

– 200 g de arahide

– 60 ml lapte

– 40 ml de frişcă lichidă

-300 g de caramele cu lapte

Cum se face:

Primul strat:

Eu am folosit o tavă de 30×25 cm pe care am uns-o bine de tot cu unt.

Apoi, într-o crăticioară, am topit 300 g de ciocolată cu lapte împreună cu 80-90 g de unt de arahide. La foc mic! Am amestecat încontinuu până am obţinut o cremă omogenă.

Am turnat crema de ciocolată în tavă, am nivelat-o cu o spatulă şi am lăsat-o 30 de minute la frigider.

strat 1

Al doilea strat:

Într-o altă crăticioară, am pus la topit 6o g de unt peste care am adăugat 60 ml de lapte şi 200 g de zahăr. După ce untul s-a topit, am amestecat de câteva ori şi am lăsat să dea în 2-3 clocote.

Într-un vas de yena (puteţi folosi şi-un bol metalic), am topit la bain-marie 150 g de marshmallows peste care am adăugat 3 linguri de miere. Am amestecat constant până am obţinut crema. Iese super lipicioasă, să nu vă speriaţi.

Am adăugat crema de marshmallows peste amestecul obţinut din unt, lapte şi zahăr. La final, am pus în cremă cele 200 g de arahide şi am amestecat din nou pentru a le încorpora. Am turnat totul în tavă şi am lăsat încă 30 de minute la frigider.

Ce-a fost mai greu a trecut.

strat 2

Al treilea strat:

Eu am folosit nişte caramele cu lapte de care nu am fost prea încântată, voi sper să găsiţi unele ceva mai bune (de preferat să conţină ceva mai mult carameeeel!!). Aşa.

Am topit cele 300 g de caramele cu lapte împreună cu 40 ml de frişcă lichidă. Din nou, la foc mic. Am turnatcaramelul obţinut în tavă şi ca să vezi minune, am lăsat totul încă 30 de minute la frigider.

strat trei snickers

Al patrulea strat (şi ultimul):

Practic, am repetat primul strat, doar că am înlocuit ciocolata cu lapte cu una amăruie. Deci, într-o crăticioară, am aruncat cele 300 de grame de ciocolată amăruie şi încă 70-80 g de unt de arahide şi le-am topit împreună până am obţinut o cremă omogenă. Am turnat compoziţia în tavă.

De data asta, am lăsat tava în frigider cam 2-3 ore. După ce a trecut timpul, am tăiat liniştită din Snickersul de casă.

strat patru snickers

Să-l mâncaţi încet, cu plăcere şi încă ceva….spor la savurat! Zău că e de savurat!

snickers

O seară frumoasă tuturor! Eu am fugit să-mi îmbodobesc brăduţul. Abia aştept să-mi văd motanul făcând chestia asta:

funny-cat-christmans-tree-ornaments-history-pics

Promit că revin cu poze funny! :)))) Pupici!

Sasha

13 thoughts on “Snickers de casă

  1. missanamaria says:

    În primul rând a fost cel mai bun dulce/desert făcut în casă pe care l-am mâncat până acum! Deci FELICITĂĂĂĂRI! Iar în al doilea rând, mi-a plouat în gură, de fapt a fost tsunami, în timp ce am citit toata reţeta şi am văzut şi pozele! Mulţumesc Alexandra! Să ne mai faci . 😀 ;))

  2. Sidonia Toncean says:

    Doamneeeeeee ce ai facut aici Alexandro ! O minunatie careia i-as spune ca e senzationala !
    Numai cat am citit reteta si am vazut pozele si Crisul Repede s-a mutat la mine ( la gura)!
    Deci…o las deocamdata fetelor ,sa o deguste ca eu sunt de 2 saptamani la …dieta !

Leave a Reply

