Marea PRăjitureală


prajituri

Nu şţiu dacă v-am spus vreodată până acum. Sunt studentă la Facultatea de Jurnalism şi Ştiinţele Comunicării, specializarea Comunicare şi Relaţii Publice. Gata. Acum ştiţi, deci putem povesti mai departe.

De ceva vreme era în plan să ne PRăjiturim cum se cuvine în ultima săptămână de dinainte de vacanţă. Scopul întâlnirii era ca fiecare din grupa noastră să aducă ceva bun, preferabil făcut de casă. Zis si facut. Minunaaaatul eveniment s-a petrecuuut! Majoritatea s-a conformat ideii, dar nici cei mai puţin înzestraţi într-ale gătitului n-au venit cu mâna goală. Am avut colinde, dulciuri, atmosferă de sărbătoare şi muuultă multă veselie. A fost, probabil, una dintre cele mai frumoase zile pe care le-am petrecut în facultate.

Alexandra şi Roxana ne-au adus cele mai simpatice muffinsuri pe care au scris şi numele facultăţii :D, iar Teo a făcut un tort de biscuiţi demenţial (mi-a adus aminte de copilărie). Iulia a făcut nişte saleuri super gustoase, cu chimen, exact cum îmi plac mie. A mai fost tiramisu făcut de Adelina şi tot felul de alte prăjiturele, bombonele şi alte dulciuri gustoase (nu mai ştiu exact care cum de cine erau făcute, sorry 😀 eram prea entuziasmată). George, băiatul nostru, ne-a adus şi el ceva bun de tot. :)))

 

fjsc

Eu am făcut Cake Pops cu glazură de ciocolată albă şi ceva Snickers de casă (poza din mijloc, primul rând). Pentru reţetele astea absolut minunate, m-am inspirat de pe blogul lui Teo’s Kitchen a cărei fană convinsă sunt. Au avut un super succes, drept dovadă imaginile în care Ana şi Alexandra se bucură ca doi copii mici. 😀

colaj marea prajitureala

Şi pentru că fetele astea nu mai au răbdare absoluuuut deloc, am hotărât să postez astăzi şi reţeta de Cake Pops, dar voi face o postare diferită pentru a fi mai la îndemână. 😀 Vă puuup pe toate pentru ziua minunată pe care mi-aţi oferit-o şi vă mulţumesc din inimă! Puuupici şi vouă, cei care citiţi asta. See you soon! (Foarte soon :)) ).

Sasha

5 thoughts on “Marea PRăjitureală

Leave a Reply

