Cake Pops cu glazură de ciocolată albă


cake pop muscat de sus

V-am promis că revin cu reţeta? Am fost rapidă, nu-i aşa? Pe scurt, am făcut Cake Pops cu biscuiţi pentru Marea PRăjitureală de la facultate despre care puteţi citi mai multe aici. Zic să nu stăm foarte mult la taclale ci să trecem direct la treabă pentru că ştiu că sunteţi super curioşi şi curioase. Să vă zic cum am făcut.

Aveţi nevoie de:

– un pachet de biscuiţi Oreo (16 biscuiţi, mai precis)

– beţe groase pentru frigărui sau beţe speciale pentru acadele

– 100 g de cremă de brânză (eu am folosit Philadelphia, v-o recomand)

– 300 g de ciocolată albă

– o bucată de polistiren sau un burete mare

Nu-s multe, nu?

etape cake pops

Cum se face:

  • Mai întâi de toate, pregătiţi beţele pentru frigărui. Tăiaţi-le pentru a ajunge la o dimensiune potrivită (asemănătoare cu cea a beţelor pentru acadele). Aveţi grijă să fi tăiat şi capătul ascuţit.
  • Acum. Se sfărâmă biscuiţii fin de tot cu ajutorul robotului de bucătărie. Dacă n-aveţi minunăţie d-asta, nu-i nicio problemă. Îi puneţi într-o pungă şi îi pisaţi cu făcăleţul până îi faceţi praf.

  • Mutaţi biscuiţii pisaţi într-un bol şi adăugaţi 100 g de cremă de brânză. Amestecaţi încontinuu cu o spatulă sau cu o lingură de lemn până când biscuiţii s-au încorporat complet în brânză (culoarea să fie uniformă). Rezultatul trebuie să fie o pastă omogenă.
  • Cu grijă, formaţi cu ajutorul mânuţelor voastre biluţe de 2-3 cm. Le puneţi într-o tavă pe care aţi aşezat în prealabil nişte hârtie de copt (asta ca să nu se lipească bilele de tavă).
  • Topiţi 100 g de ciocolată la bain-marie şi treceţi vărful beţişorului prin ciocolata topită, apoi îl înfigeţi direct în bila de Oreo. După ce aţi făcut asta cu fiecare bilă, puteţi trece la următorul pas. Băgaţi tava pentru 30 de minute la congelator.
  • A trecut timpul? Foarte bine. Acum, topiţi încă 200 g de ciocolată peste ce vă rămăsese deja din prima tură. Folosiţi aceeaşi tehnică (bain-marie).
  • S-a topit ciocolata? Dacă da, lăsaţi-o la răcit pentru cel puţin 10-15 minute. Altfel, riscaţi să stricaţi Cake Popsurile.
  • După ce ciocolata s-a răcit, amestecaţi în ea cu o lingură.
  • Acum, scoateţi tava de la congelator şi treceţi fiecare Cake Pops prin ciocolata topită. Nu vă grăbiţi, mişcaţi beţişorul foarte încet prin ciocolată, învârtindu-l. Ridicaţi-l uşor, bateţi în băţ pentru a elimina excesul şi rotiţi din nou pentru ca ciocolata rămasă să se lipească de bilă.
  • Repetaţi acest pas pentru fiecare Cake Pop în parte.
  • După ce l-aţi glazurat bine, înfigeţi cake popsurile într-o bucată de polistiren sau de burete. E musai să stea în picioare, altfel se va strica glazura.
  • Lăsaţi-le la răcit până când glazura s-a întărit de tot (eu le-am lăsat la frigider peste noapte, dar ele sunt gata complet cam după 40-50 de minute de stat la rece).

cake pops smiley

 

cake pop muscat

Le-am învelit frumos şi le-am legat exact ca pe acadele pentru că le-am dus la facultate şi am zis să fie şi ele frumoase. În plus, folia le-a protejat pe drum aşa că au ajuns intacte. Acum, ce să mai zic….spor la savurat şi o zi superbă să aveţi! 😀

Sasha

12 thoughts on “Cake Pops cu glazură de ciocolată albă

    • Sasha says:

      Buna, Mada. Acest tip de cake pops cu biscuiti, impune sa folosesti crema de branza. Daca totusi vrei sa le faci fara a folosi branza, poti inlocui compozitia cu pricina cu pandispan facut in casa pe care sa-l imparti in bilute asemanatoare celor din poza. Gasesti o multime de retete pe Internet. 🙂

Leave a Reply

