Muşchiuleţ de porc şi piure de mazăre


medalioane porc cu piure de mazare

Cotrobăind prin calculator, am găsit reţetele astea două pe care le gătisem acum vreo săptămână şi mi-am adus aminte de cât de savuroase au fost. Aşa că în urma răspunsurilor de pe Facebook, am decis să vă povestesc cum se prepară cele două minunăţii. E uşor, uşor de tot! 😀 You’ll love it!

So:

reteta medalioane de porc

Muşchiuleţul de porc:

Am luat frumos un muşchiuleţ de porc şi l-am tăiat în medalioane de 2-3 cm. Am pus unt într-o tigaie non-aderentă şi l-am lăsat să se încingă puţin, apoi am pus bucăţelele de porc la rumenit.

După ce s-au rumenit şi şi-au lăsat sucul propriu, am aruncat în tigaie câţiva căţei de usturoi, am condimentat cu sare, piper, am adăugat puţin din mixul cu verdeţuri de Provence şi un pahar de vin alb. Am lăsat medalioanele de porc acolo până când cărniţa a fost gata (aprox. 15-20 de minute la foc mediu). Le-am întors din când în când.

În final, am adăugat 150 ml de smântână pentru gătit şi am asezonat din nou (cu sare şi piper) după bunul plac pentru a-i da gustul pe care îl voiam. Am lăsat totul încă 5 minute la foc mediu.

Piure de mazăre:

Eu am folosit o conservă mare de mazăre pentru că eram destul de pe grabă, dar voi puteţi folosi ori mazăre proaspătă ori congelată.

Pentru că era deja fiartă, am încălzit-o doar 2-3 minute în apă clocotită.

Am scurs mazărea de apă, am adăugat 30-40 g de unt, sare, piper, două linguri de smântână pentru gătit şi puţină mentă. Am blenduit totul bine şi gata piureul!

Spor la savurat şi să aveţi o zi superbă!

Sasha

6 thoughts on “Muşchiuleţ de porc şi piure de mazăre

Leave a Reply

