Amintiri din copilăria mea: Batonul cu mac


amintiri din copilarie batonul cu mac

Nu ştiu de ce, dar în ultima perioadă toate lucrurile din jurul meu îmi amintesc de trecut şi mai ales de copilărie. Probabil că decembrie e de vină. 

Să vă zic. Zilele trecute am fost printr-un hypermarket să fac nişte cumpărături. Nici nu vă mai spun că n-am reuşit să trec “raţional” prin raionul cu dulciuri d-alea drăguţe pentru copii, (era oarecum de la sine înţeles, având în vedere perioada) :))). Aşadar, coşul meu s-a ales cu nişte ouă Kinder şi cu alte câteva minunăţii de gen.

Şi plimbându-mă eu aşa, am văzut în raionul cu pâine nişteee…nişte batoane cu maaaac! Ca la mamaaa lor. Adică….cam ca atunci când eram eu mică mititică şi le păpam pe la şcoală. Puteam să jur că nu se mai fac. Cel puţin nu după aceeaşi reţetă. Aşa c-am ignorat vocile alea din capul meu care urlau “Alertă! Carbohidraţi!…bla bla bla”. Oricum dulciurile erau deja în coş, ce mai conta?

Şi uite aşa masa mea de dimineaţă s-a compus dintr-un baton cu mac şi un pahar mare cu lapte. Exact ca la 10 ani.

Vouă ce produse/mâncăruri vă aduc aminte de copilărie? Aş vrea să fac un soi de rubrică pe tema asta, dar aştept şi părerile voastre în rubrica de comentarii.

P.S. Dacă ştie cineva reţeta batoanelor ăstora, aştept să mi-o împărtăşească şi mie! 😀

Vă pup!

Sasha

6 thoughts on “Amintiri din copilăria mea: Batonul cu mac

  1. alice says:

    Mie imi plac dejunarile (sper ca e ok,daca nu ..francezii-s de vina) mai consistente. Batonul cu mac e o mititica gustare (intre mese), mica dar mega delicioasa. Cine-ar refuza-o? (probabil un nutritionist care respecta) :D..
    De copilarie imi amintesc..gumitzele tip “vagon”.. alea rotunde,colorate, aranjate separat in compartimente de plastic,lungi..acum le-au marit si se gasesc in mall-uri la aparatele-bol cu 50 de bani… imi mai amintesc de glucoza (in tableta)..de scovergile bunicii, de,,guma turbo..boni bon :)))…erau niste chestii cu biscuit la baza si apoi un fel de bezea alba si pufoasa peste – uneori invelita-n ciocolata, alteori cu mici faramaturi colorate peste..miaamii!
    O tempora,o mores! 😛
    pupiceeeiii

    p.s: si acum trag cu cariile :)))

    • Sasha says:

      am mai găsit eu chestii de-alea cu biscuit şi bezea (îmi scapă numele) prin carrefour parcă .. 😀 şi bonibon am păpat acum vreo 2 săptămâni. btw, şi eu am aceeaşi problemă cu cariile. puuuup!

  2. Tudor says:

    Da, imi aduc aminte cu mare drag de acele vremuri,.. si nu imi lipsea din ghiozdan batonul cu mac… 🙂 Bine ca au inceput sa apara din nou pe piata aceste produse din copilaria noastra

Leave a Reply

