Pui la cuptor şi amintiri din weekend


Povestea începe aşa. Un pui mare în frigider şi o super lipsă de inspiraţie. “Ce să facem, ce să facem?” Sau mai bine zis, cum să-l facem. Aşa că am căutat bine, am găsit reţeta asta pe blogul Cristinei Mazilu (GoodFood <3) şi nu am putut să-mi mai iau ochii de la ea. Aşa că am trecut la treabă.

Am folosit:

-un pui

-o lămâie

-două căpăţâni de usturoi

-3 morcovi

-3 cepe

-sare

-piper

-boia

-rozmarin

-un pahar de vin alb

-ulei de măsline

Şi-am preparat:

Am spălat şi curăţat puiul bine de tot. L-am frecat pe interior cu sare, piper şi ceva rozmarin (dacă aveţi rozmarin proaspăt, e mai bine să folosiţi din acela pentru că e mult mai aromat). Am tăiat lămâia şi căpăţânile de usturoi pe din două şi le-am îndesat frumos în puişor.

L-am uns pe exterior cu ulei de măsline şi boia de ardei iute. (yummy yummy!)

Am curăţat morcovii şi ceapa, le-am aşezat lângă el şi-am turnat un pahar de vin alb deasupra legumelor.

Am dat totul la cuptor pentru o oră şi trei sferturi.

Am păpat tooot împreună cu ai mei, cei dragi, şi-apoi ne-am lins pe degete. 

Şi pentru că era prea bun, am gătit reţeta încă o dată (de data asta în pungă). Deliciooos!

Având în vedere că am fost puţin cam absentă în acest weekend, trebuie să mă revanşez cumva. Aşadar, vă las să vă amuzaţi, delectaţi sau ce vreţi voi cu câteva poze pe care le-am făcut în zilele petrecute la cealaltă acasă…adică la casă. V-aţi prins voi. Pupici! A…şi..spor la savurat!

1 kg de paste?!? Da!

Şi uite aşa am gătit, sâmbătă seară, în stil “industrial” :)),  paste carbonara pentru 10 persoane!

Şi uite aşa Tara îl ceartă pe Kenai: “Nu mai saliva la paste! Nici la pisoiaş!”

Exagerat de simpatici.

Finally. Duminică seară, iubitul meu ne-a incântat cu bruschete ca la mama lor. Am încheiat săptămâna frumos.

Gata şi postarea mea kilometrică!

Sasha

One thought on “Pui la cuptor şi amintiri din weekend

Leave a Reply

