Paste cu ton, aşa cum îmi plac mie


paste_simple_cu_ton

Chiar dacă lumea preferă pastele într-o salată rece atunci când le combină cu tonul, mie îmi plac şi aşa. Adică gătite împreună cu peştele. Dacă sunteţi curioşi, vă invit şi pe voi să le încercaţi.

Ingrediente:

– paste scurte (eu am folosit orecchiette) – 300 g

– porumb fiert – o conservă

– ton bucăţi  – 2 conserve în suc propriu

-usturoi – 4 căţei

– masline

– ulei de masline

– sare

– piper

– zeama de la o lămâie

– cateva frunze de valeriana (optional)

Mod de preparare:

Fierbem pastele conform instrucţiunilor de pe ambalaj într-o oală umplută cu apă cam pe trei sferturi, în care am adăugat sare (apa trebuie să dea în clocot in momentul adăugării pastelor).

Într-o tigaie în care am pus puţin ulei de măsline, călim cei 4 căţei de usturoi tocaţi mărunt.

După ce usturoiul s-a călit puţin, adăugăm tonul. Îl lasam cam 3-4 minute la gatit in tigaie. Adaugam jumatate de polonic din apa în care au fiert pastele si zeama de la o lămâie.

După ce zeama a scăzut putin, adăugăm porumbul, apoi si pastele fierte. Le amestecăm cu tonul şi porumbul şi le mai ţinem un minut pe foc. Adaugam maslinele si amestecam.

Lăsăm focul mai mic, asezonăm cu sare şi piper. Oprim focul si adaugam (optional) frunzele de valeriana.

Asta e tot!

Spor la savurat!

Sasha

One thought on “Paste cu ton, aşa cum îmi plac mie

Leave a Reply

