Burgeri de vită


burger_de_vita

Şi uite aşa s-a dus şi weekendul.  Sâmbătă seară am făcut câteva cumpărături şi am gătit, din nou, paste. :)) De data asta, bolognese (postez reţeta în curând).  Pentru că am mai rămas cam cu jumătate din carnea tocată de vită, am decis să fac nişte burgeri. Nimic nu e mai bun ca un burger făcut în casă. E şi mai sănătos şi mai gustos.

Dintr-un amestec de 400 g de carne tocată de vită, un ou, sare, piper, 1 lingurita de boia afumata, un strop de Sriracha, jumatate de ceapa rosie tocata marunt, un catel de usturoi tocat şi o lingura mare de muştar dijon (compozitie lasata macar 30 de minute la frigider) mi-au ieşit doi burgeri mari pe care i-am perpelit bine (cam 4-5 minute pe fiecare parte, întorşi din când în când) în puţin ulei de măsline.

Chiflele le-am tăiat pe jumătate şi le-am rumenit in tigaie. Am tăiat o ceapă rosie julliene si cateva rosii cherry in felii subtiri.

În final, am asamblat minunea. Putin mustar pe chifla de jos, apoi carnea cu felia de cheddar topita deasupra, câteva feliuţe de rosii cherry, ceapa rosie, chifla deasupra şi asta e tot. Alături, am făcut o salată cu morcov, varza şi dressing vinaigrette si niste cartofi noi trasi la tigaie, in untura de rata.

Pofta buna!

Aştept părerile şi sugestile voastre pe saltnsasha@gmail.com! 😀

Sasha

Leave a Reply

