Pavlova cu căpşuni


Am uneori momente când pofta mea de “ceva dulce” pare de nestăpânit. Evident, nu mă mulţumesc cu o bucăţică de ciocolată neagră aşa cum ar trebui ci mă apuc de gătit câte-un desert. Şi pentru că ai mei au fost în vizită acum câteva zile, iar eu aveam unul dintre acele “momente” şi nişte căpşuni proaspete în frigider, m-am apucat de treabă. Dar destul cu pălăvrăgeala. Să vă spun cum am făcut.

Am luat 5 albuşuri şi le-am bătut bine de tot până au devenit spumă. Treptat (câte o lingură cu vârf o dată), am adăugat zahărul..cam 250 g. Am mixat totul până zahărul s-a dizolvat complet. E foarte important! Apoi am turnat cam 2 linguriţe de esenţă de vanilie, 2 de amidon şi 2 de oţet alb. Am încins cuptorul cam la 170 de grade. Pe o tavă mare, am aşezat o hârtie de copt şi am întins compoziţia pe ea în formă de rotund. În făcut un fel de adâncitură pe mijloc ca să avem loc pentru frişcă.

Am copt bezeaua fix o oră!! la 140 de grade. Şi a ieşit o minunăţie. Cu toate astea, aveţi grijă să o verificaţi din când în când pentru că se poate să aveţi un cuptor diferit de-al meu şi timpul de coacere să se modifice puţintel. Am lăsat bezeaua în cuptor, cu uşa deschisă..pentru a-i da răgaz să se răcească.

Apoi, am umplut golul din mijloc cu frişcă şi peste ea am aşezat căpşunile tăiate felii. Puteţi să le lăsaţi şi întregi. Nu dăunează. Ai mei au mâncat până n-a mai rămas nimic, nimic!  Vă îndemn să o încercaţi şi vă urez spor la savurat!

 

P.S. Şi pentru că am aniversat 6 luni de relaţie, iar iubitul meu ştie că mor după macarons (pe care încă nu sunt în stare să îi fac, dar o să vină şi ziua aia!!), m-a răsfăţat cu aceste minunăţii de la Madame Lucie. Deliciooous!

Sasha

One thought on “Pavlova cu căpşuni

Leave a Reply

