Quesadilla cu pui şi guacamole


Am promis că voi posta reţeta de quesadilla în curând aşa că trebuie să mă ţin de cuvânt. Acum două seri aveam o poftă nebună de ceva iute, nou, dar simplu in acelaşi timp. Şi gândul meu a zburat rapid la o quesadilla cu pui. Eu sunt veşnic nemulţumită de reţetele pe care le găsesc pe internet şi mai mereu sfârşesc, combinând câte două-trei după cum vreau eu. Aşa s-a întâmplat şi de data asta.

Ingrediente:

lipii libaneze sau tortilla (eu am folosit din ambele)

piept de pui

ardei roşu capia

roşii cherry

ardei iute sau fulgi de chilli

sos de chilli galben

ceapă

cozi de ceapă verde

sare 

piper

mozzarella sau brânză topită

brânză italienească Napolact

Pentru Guacamole:

un avocado (doar miezul lui!)

o roşie

o ceapă mică

două linguri zeamă de lămâie (sau lime)

un căţel de usturoi

sare

coriandru

Pentru compoziţie am tăiat pieptul de pui în bucăţele mici. Ceapa am tăiat-o julliene, roşiile cubuleţe, iar ardeii roşii, fâşii. M-am folosit de una din tigăile mele preferate: Wok-ul :D. O minune de tigaie! Am perpelit puiul în ulei de măsline cam 5 minute la foc mediu, după care am adăugat ceapa uscată, ceapa verde, ardeii, roşiile, sarea, piperul, fulgii de chilli şi un pic de sos de chilli. Le-am mai lăsat acolo până puiul a devenit puţin rumen şi legumele s-au înmuiat. Am oprit focul.

De guacamole m-am ocupat mai pe grabă, căci era cam târziu. Am aruncat toate ingredientele în blender şi le-am mixat doar puţin cât să nu devină piure.

Am încălzit lipia, respectiv tortilla, într-o tigaie cu teflon. Am adăugat un rând de brânză italienească (aşa, că-mi place mie), mozzarella, compoziţia din Wok-ul de mai devreme, încă un rând de brânză şi de mozzarella. Am încheiat cu o altă lipie pusă deasupra pe care am presat-o bine de tot. Am întors quesadilla pe partea cealaltă şi am mai lăsat-o acolo vreo 2-3 minute. Am scos-o, pus-o pe farfurie, am înmuiat-o in guacamole şi am mâncat-o cu mare poftă.

 Aştept sugestiile şi părerile voastre pe saltnsasha@gmail.com. Spor la savurat!

Sasha

Leave a Reply

