Smoothie şi milkshake pentru zile călduroase


Ce poate fi mai delicios şi mai energizant pe căldura asta decât un smoothie sau un milkshake de fructe? Şi cum bucătăria mea era plină de căpşuni, banane, kiwi şi alte minunăţii de acest gen, m-am hotărât să le “sacrific” pentru un scop nobil. Aşadar, astăzi avem de prezentat două băuturi delicioase care tocmai au devenit preferatele mele pentru această perioadă a anului. Milkshake de căpşuni şi smoothie de banane, kiwi şi-o căpşună, două.

Milkshake de căpşuni – ingrediente:

250 g căpşuni

2 feliuţe de căpşună pentru ornat

lapte

gheaţă pisată

un plic de zahăr vanilat bourbon (se poate folosi în locul lui şi miere)

frişca e opţională (eu, una, n-am folosit-o)

 

Pentru ornat se foloseşte de obicei o frunză de mentă proaspătă. Cum n-am avut, m-am descurcat cu ce era prin celelate ghivece cu condimente. Voi să nu faceţi ca mine!

Smoothie de banane, kiwi şi-o căpşună, două – ingrediente: 

o banană

două kiwi

două-trei căpşuni

2 iaurturi mici 

1 linguriţă de miere

gheaţă pisată

Pentru ambele reţete fructele se decojesc (mai puţin căpşunile pe care doar le curăţaţi de frunzuliţe şi le spălaţi), se taie bucăţele şi se pun în blender. Se adaugă restul ingredientelor în ordine aleatorie şi se mixează cam 30 de secunde, un minut cel mult. Simplu, nu? Pe cât de simplu pe atât de delicios. Desigur, puteţi folosi şi alte fructe în prepararea acestor băuturi. Spor la savurat!

Sasha

One thought on “Smoothie şi milkshake pentru zile călduroase

  1. Pingback: Mic dejun rapid «

Leave a Reply

