Pancakes (clătite americane)


DSC_0492

După cum v-am promis, am revenit în seara asta cu reţeta de pancakes sau mai pe româneşte, clătite americane. Le-am făcut, le-am mâncat, acum rămâne doar să vă mai povestesc.

Reţeta de clătite americane perfecte sună cam aşa. Pentru 8 clătite (4 mie, 4 lui) aveţi nevoie de următoarele ingrediente:

200 gr făină

250 ml lapte

2 ouă

2 linguriţe praf de copt

1/2 linguriţe bicarbonat

zahăr vanilat

un vârf de sare

3 linguri de ulei 

Am amestecat făina cu praful de copt, bicarbonatul şi zahărul şi le-am dat prin sită. Apoi, am separat gălbenuşurile de albuşuri. Peste gălbenuşuri am adăugat un vărf de sare şi le-am bătut bine cam 3 minute. Albuşurile le-am mixat până au încremenit în bol, adică până să poţi întoarce bolul invers şi ele să nu cadă de acolo.

Se toarnă laptele cu uleiul peste gălbenuşuri, apoi se adaugă făina şi prietenii ei de mai devreme. Daca le preferati cu cacao, acum este momentul in care sa adaugati o lingura – doua de cacao de calitate. Mixăm bine. La final, punem albuşurile şi amestecăm uşor de tot până compoziţia devine omogenă.

Tigaia o ungem cu un cubuleţ de unt. După ce s-a topit, o ştergem cu un şerveţel de bucătărie. Astfel, clătitele noastre vor obţine o culoare uniformă. Cu ajutorul unui polonic, turnăm compoziţia în mijlocul tigăii bine încinse. După ce aluatul nostru începe să facă bule la suprafaţă, putem întoarce clătita pe partea cealaltă. Şi gata.

DSC_0480

Eu le-am aşezat una peste alta şi am pus peste ele dulceaţă si sos de ciocolata, dupa preferinte. Voi puteţi să le mâncaţi cum şi cu ce vreţi. N-a fost chiar aşa greu, nu?

DSC_0506

Love,

Sasha

3 thoughts on “Pancakes (clătite americane)

  1. Munteanu Carmen-Alexandra says:

    Au fost geniale! :X
    Vă recomand acestă rețetă cu mare drag, asta în cazul în care nu sunteți la cură de slăbire pentru că nu veți avea oprire :))

Leave a Reply

