Mic dejun de vineri


După o săptămână de plimbări, am ajuns înapoi acasă. Şi evident că dimineaţa asta a fost sortită lenevelii în pat alături de motănelul meu care pare că mi-a cam dus dorul. Aşa că micul dejun a venit şi el mult mai târziu decât ar fi trebuit.

M-am inspirat şi pentru astăzi din reţele lui Adi Hădean (cred că v-aţi prins deja că-mi place cum găteşte omul ăsta). Eram în căutare de idei de mic dejun şi-am găsit una numai bună. Un fel de ou în pâine absolut delicios. Am schimbat puţin reţeta după dorinţă şi posibilităţi, nu cred că se supără nimeni.

Am luat două felii de pâine şi le-am găurit de miez cu forma mea floare pentru biscuiţi. Am rumenit într-o tigaie feliile şi floricele rămase pe fiecare parte.

Ouăle le-am spart în interiorul feliilor (nu chiar cum trebuia…gălbenuşul trebuia să rămână întreg în ambele cazuri, ceea ce nu s-a întâmplat la mine, dar au fost bune oricum).

Le-am lăsat acolo cam 2 minute şi apoi le-am întors pe partea cealaltă. Deasupra am pus câteva felii subţiri de brânză cu mucegai sau blue cheese (o puteţi înlocui cu alt fel de brânză, desigur). Au mai stat aşa încă un minut şi un pic.

Alături am pus floricica din pâine prăjită pe care am uns-o cu pate vegetal. Peste ea am adăugat câteva rondele de ridichii. Îmi place combinaţia. Chiar a fost bun. Spor la savurat!

Sasha

Leave a Reply

