Mini ciabatta cu ciuperci şi roşii uscate


O reţetă simplă de tot şi super delicioasă pe care am împrumutat-o de la Adi Hădean.  E o idee potrivită pentru aperitiv, dar noi le-am pregătit pentru micul dejun, n-am mai putut rezista.

Am înlocuit pâinea cu mini ciabatta cumpărate de la Mega Image. Le-am tăiat felii, am turnat un strop de ulei de măsline peste ele şi le-am lăsat în cuptor cam zece minute până s-au întărit puţin.  Roşiile uscate le-am cumpărat tot din Mega Image, din acelea ţinute la păstrare cu ulei într-un borcan pe care scrie Anti Pasti. În orice caz, cred că le veţi găsi în orice super sau hipermarket.  Am folosit ciuperci Champignon obişnuite (proaspete, nu în conservă!) pe care le-am tăiat în patru . Nu le curăţaţi coaja pentru că îşi vor pierde o mare parte din aromă.

Le-am rumenit puţin într-o tigaie cu ulei de măsline.  Cam 2-3 minute ar fi de ajuns. Deasupra lor am adăugat sos de stridii, frunze de pătrunjel şi de rozmarin şi am amestecat bine. Le-am mai lăsat puţin, apoi am pus totul pe feliile de pâinici pe care le-am stropit cu sosul lăsat de ciuperci. Asta e tot. Spor la savurat!

Sasha

One thought on “Mini ciabatta cu ciuperci şi roşii uscate

Leave a Reply

