Bruschete ca la tata


Întotdeauna mi-au plăcut bruschetele. Pentru că le face tata şi nu respecta niciodată reţeta originală. Le face fix cum vrea el.  Şi sunt geniale. Le simt  mirosul dimineaţa, mă trezesc imediat şi “zbor” în bucătărie. Când merg pe la ai mei retrăiesc experienţa şi mă bucur la fel de mult de fiecare dată.

Acum le fac şi eu pentru că de multe ori se întâmplă să am poftă chiar de  dimineaţă. Nu-i nimic greu. Se prăjesc pe o parte şi pe alta feliile de pâine.

Eu nu le fac la toaster, ci în tigaie..mi se par mai gustoase aşa. Se taie căţeii de usturoi pe jumătate şi se ung feliile cu partea zemoasă. Apoi, torni un piculeţ de ulei de măsline pe partea de sus şi un pic pe roşiile pe care le vei pune deasupra. Eu folosesc pentru ele roşii cherry tăiate felii sau pe jumătate dacă sunt foarte micuţe. Deasupra se pune puţina sare, piper şi busuioc proaspăt. De obicei, le fac în două variante: cu brânză (eu pun mozarella, brie sau blue cheese de obicei pentru că se topesc frumos) sau cu prosciutto.  Ambele sunt la fel de bune. Dacă nu vă deranjează combinaţia, le puteţi pune pe amândouă la un loc.  În poza de mai jos, am încercat ceva nou şi am înlocuit felia de pâine cu una maaare mare de pită la cuptor.

Dacă ţineţi post, nu trebuie să adăugaţi decât rosiile şi busuiocul după ce le ungeţi. Vor fi la fel de gustoase şi de aromate.  Spor la savurat!

Sasha

2 thoughts on “Bruschete ca la tata

Leave a Reply

