Perfect Scrambled Eggs sau cum să faci cele mai bune ouă jumări


scrambled eggs

Ca să o luăm cu începutul..propun o reţetă delicioasă pentru micul dejun. “The Perfect Scrambled Eggs” după cum le spune Gordon Ramsay sau mai pe româneşte.. ouă jumări bunee de tot! Par puţin greu de realizat la prima vedere, dar nu este dacă aveţi grijă la fiecare detaliu. Pentru acest mic dejun sublim am folosit 4 ouă, 30 g unt, o lingură de smântână lichidă pentru gatit, sare, piper şi cozi de ceapă verde tocate. Am spart ouăle cu mare grijă şi am adăugat untul.

Apoi am mutat vasul pe aragaz, la foc mediu şi am amestecat încontinuu până n-am mai ştiut de mine. 🙂  De fapt, până am obţinut o compoziţie omogenă de unt cu ou. A, să nu uit, în tot acest timp cratiţa trebuie luată de pe foc din când în când, amestecând mereu. Şi tot aşa, până cand ouale sunt complet gatite. Textura acestor scrambled eggs trebuie sa fie cremoasa.

Eu nu m-am prins prima oară, dar de la a doua încercare a ieşit o minune. Spre final, adăugaţi smântână sau creme fraiche şi restul ingredientelor menţionate mai sus.  Le puteţi servi alături de roşii coapte în puţin  ulei de măsline, pâine prăjită sau orice altceva vă este pe plac.  Spor la savurat!

Sasha

8 thoughts on “Perfect Scrambled Eggs sau cum să faci cele mai bune ouă jumări

Leave a Reply

