Tortellini cu sos pesto


Am părăsit pentru moment (veţi afla în curând de ce “pentru moment”) reţetele legate de sărbătoarea Paştelui şi ne-am întors la una dintre mâncărurile mele preferate: pastele. Îmi place să le gătesc, să le privesc, să le mănânc. Dacă ar fi după mine, aş mânca paste de cel puţin două ori pe zi. Totuşi, mă reţine de cele mai multe ori grija pentru siluetă.

Am folosit  tortellini cu umplutură de ciuperci porcini pe care le-am fiert în apă cu sare cam 10-12 minute. După ce s-au fiert, le-am scurs şi le-am “învârtit” puţin într-o tigaie cu unt, sare, piper şi un strop de oregano ca să fie pe placul nostru. Sosul pesto are de fapt un mic twist. Am dat prin blender câteva frunze de busuioc, câteva frunze de pătrunjel!, sare, piper, migdale tocate!, două linguri de ulei de măsline, parmezan şi 3 căţei de usturoi. Rezultatul a fost un deliciu.

Şi pentru că am fugit de acasă tot acasă (la iubitul meu) vă las să vă delectaţi de această dată cu câteva poze făcute azi pe malul mării. Enjoy!

Era cât pe ce să uit. Spor la savurat!

Sasha

Leave a Reply

